Zwanger worden na miskraam

Rosa: voorzichtig gefeliciteerd!! Een streepje is een streepje idd! Hoe reageerde je vriend? Ik zei het meestal niet tegen m'n man, soms wel. De laatste keer wel, toen hebben we samen een test gehaald op vakantie want ik wist bijna 100% zeker dat ik zwanger was.
Iris: nog niet iedereen weet het, alleen de naaste familie en vrienden en mijn collega's. Wsl vertellen we het volgende week als we de termijnbepaling gehad hebben. Oh en niet teveel stressen over je borsten, die van mij wisselen ook heel erg in gevoeligheid! ?
Vanmorgen bij de HA geweest, hij wilde me zien ivm verlenging medicijnen. Nu weer thuis met een hele bloedprik lijst en nieuwe tabletten. Dus morgen maar weer naar de prikpost, het is maar goed dat ik niet bang ben voor naalden ?

Gefeliciteerd Rosa!!! Ik begin nu aan ronde 11. Ik heb vanmiddag een afspraak staan bij de huisarts, alleen was mijn vriend vergeten om vrij te vragen, dus ga ik maar alleen

emsie wat zeiden je ouders? waren ze ook zo verrast dat het alweer zo snel was gelukt?  tnx ivm de boobies snap niet dat ik zo'n zenuwpees ben de laatste tijd anders ben ik helemaal niet zo nouja...
succes vanmiddag christa! 

Net een andere soort test gedaan en het is toch wel echt duidelijk! Ik ben zwanger! Vandaag gaan we bij mijn ouders eten en mijn broer met gezin komt oook. Dan gaan we het direct vertellen. Vorige keer ook gedaan en dat voelde heel fijn. Mijn vriend wist wel dat ik vandaag wilde testen. Hij is helemaal blij en trots!
Ben wel benieuwd hoe ik deze zwangerschap zal gaan ervaren. Ik merk dat ik gewoon heerlijk wil genieten en niet teveel wil nadenken over alles wat kan gebeuren. Maar ja,  ik vind het nu al telkens spannend om naar de wc te gaan!!!
Christaa: succes bij de huisarts. Ben benieuwd wat hij zal zeggen. Wel balen dat je vriend niet mee kan. Lijkt me best pittig om al 11 rondes bezig te zijn. Hoe lang duurde het de eerste keer om zwanger te worden?
Iris: zwangerschapskwaaltjes kunnen altijd flink op en neer gaan. Maar snap je gevoel heel goed! Ik zat vanochtend ook aan mijn borsten te voelen, als een soort van bevestiging dat ik toch echt zwanger ben. Gelukkig heb je morgen je echo!

Naja, k was zwanger van mijn ex want die was na de curretage er van door gegaan. Ik denk dat het in 1x was gelukt..? Ik slikte de pil weer na lange tijd maar had ook paar dagen overgeslagen dacht ik. Ik weet het niet meer.

Terug
Bovenaan