Zwanger worden na miskraam

Ik heb het mijn moeder na 1,5 week verteld omdat ik toen echt zo beroerd was. Ze zei gelijk: ben je weer zwanger??? Dit keer kwam er nog een gefeliciteerd af, meestal is het: eerst maar zien of het allemaal goed gaat... Mijn zus was blij verrast, mijn stiefmoeder was superblij, maar die was vergeten dat ik tussendoor nog een mk had gehad, dus daar was ik een beetje chaggie over xD

Voor de rest allemaal leuke reacties, maar iedereen is heel erg gereserveerd omdat het al 2 keer mis was gegaan.

Ik snap je stressgevoelens wel, Iris, maar probeer het een beetje los te laten. Morgen de echo, is echt super spannend, vond ik ook. Ik duim voor je meid!

Christaaa: wat balen dat het al zo lang duurt, hoop dat je snel goed nieuws hebt!

Rosa: Top, meid!! Echt super, hoeveelste ronde was dit?

Ik heb vanochtend een bericht gestuurd en gisteren ook. Maar dit komt steeds nier door ofzo heel raar. 
Wij hebben alleen maar negatieve berichten moeten vertellen helaas. Ik voind het wel fijn om te weten dat het bij jou nu goed gaat Emsieb dat geeft mij ook een beetje vertrouwen. 
Alhoewel ik er heel erg doorheen zit:(

R1988 dat heb ik ook hoor dat berichten niet goed aankomen! Beetje vreemd.
Hoe bedoel je dat je negatieve berichten hebt?
emsie geeft mij ook hoop haha dat het ook wel goed kan gaan!
Sterkte meid het is ook zeker niet makkelijk...zag ik nou goed dat je woensdag een therapie afspraak hebt? Fijn!

Oh lieve R1988, ik snap dat je er helemaal doorheen zit, je hebt ook zoveel moeten doorstaan! Ongelooflijk naar dat je alleen maar minder goed nieuws kan vertellen aan je naasten, ik hoop echt van harte dat het bij jou nu ook een keertje gaat gebeuren en dat het goed blijft gaan. Ik hoop dat je snel iemand hebt die je kan helpen alles een plekje te geven, dat zal een hoop schelen als je even goed je verhaal en alles kwijt kan.

Fijn dat ik jullie een beetje hoop geef, ik put ook hoop uit verhalen van andere moeders (to be) die na een of meerdere miskramen toch een gezond kindje hebben gekregen :)

Ik heb een verwijsbrief gekregen voor de gynaecoloog.. 5 september een afspraak voor een intake en 3 oktober pas weer voor de rest..
Beetje lang wachten weer ..

Sorry late reactie maar naar mijn gevoel komt de rug en buikpijn niet van m'n eisprong omdat ik die eerder gehad moet hebben. Ik wacht het nog even rustig af. Ik heb geen zin om weer een negatieve test te hebben. Ik vind het allemaal zo lang duren mijn hoop houd een beetje op. Ook omdat ik nu weet dat m'n schoonzusje ook probeert zwanger te worden. Ik zal het echt niet trekken als zij straks eerder zwanger is dan ik. Ik gun het haar wel maar toch je wordt zo hopeloos na zo'n lange tijd.  

Michelle, jij hebt eind juli toch een miskraam gehad? Na een miskraam kan het sowieso wat langer duren voordat je cyclus weer op orde is. Zelf had ik na 3 weken weer een eisprong, maar dat kan ook varieren. Heb jij hem gemeten/gevoeld/getest? Gemiddeld wordt je na 4-6 weken na de miskraam weer ongesteld. Ik zou het gewoon even afwachten (6 weken iig) en dan eens kijken wat er gebeurt :)

Logisch dat je zo over je schoonzus denkt, je had zelf waarschijnlijk al een heel beeld voor je hoe het over een x aantal maanden zou zijn geweest en dat wordt nu uitgesteld. Probeer zo rustig mogelijk onder alles te blijven, dat werkt alleen maar bevorderend voor je cyclus en je lichaam. Overigens is de tijd waarbinnen je zwanger geraakt bent redelijk gemiddeld, maar ik snap de frustratie. Geef jezelf goed de tijd om alles een plekje te geven!

Iris wij hebben nog nooit kunnen vertellen dat we zwanger waren. Alleen dat het mis is gegaan.
Emsieb ik ga inderdaad naar een psycholoog.  Ik hoop het een plekje te kunnen geven en dat mijn man mij begrijpt.. want dat doet hij dus niet:(
Buurvrouw vertelde gisteren via de appe dat ze zwanger was. Super leuk voor haar.  Maar bij mij kwam het binnen als een donder slag.
Michelle; ik snap je helemaal. Ik heb dat gevoel ook. Mijn broe r en vriendin proberen zwanger te worden. Ze zijn pas een jaar samen en inderdaad zou ik ook heel erg frustrerend vinden als zij eerder zwanger zijn. Soms begrijp je het gewoon echt niet:( hoe kan het zovaak misgaan.  De gynaecoloog zei dat het een wonder is dat het zo vaak goed gaat..  nou daar denk ik heel anders over. Ik vond het ook niet een hele fijne arts. Niet eens meegaand ofzo.. als het weer een keer mis zou gaan. Wil ik naar een andere.

Terug
Bovenaan