Ik heb het mijn moeder na 1,5 week verteld omdat ik toen echt zo beroerd was. Ze zei gelijk: ben je weer zwanger??? Dit keer kwam er nog een gefeliciteerd af, meestal is het: eerst maar zien of het allemaal goed gaat... Mijn zus was blij verrast, mijn stiefmoeder was superblij, maar die was vergeten dat ik tussendoor nog een mk had gehad, dus daar was ik een beetje chaggie over xD
Voor de rest allemaal leuke reacties, maar iedereen is heel erg gereserveerd omdat het al 2 keer mis was gegaan.
Ik snap je stressgevoelens wel, Iris, maar probeer het een beetje los te laten. Morgen de echo, is echt super spannend, vond ik ook. Ik duim voor je meid!
Christaaa: wat balen dat het al zo lang duurt, hoop dat je snel goed nieuws hebt!
Rosa: Top, meid!! Echt super, hoeveelste ronde was dit?
Voor de rest allemaal leuke reacties, maar iedereen is heel erg gereserveerd omdat het al 2 keer mis was gegaan.
Ik snap je stressgevoelens wel, Iris, maar probeer het een beetje los te laten. Morgen de echo, is echt super spannend, vond ik ook. Ik duim voor je meid!
Christaaa: wat balen dat het al zo lang duurt, hoop dat je snel goed nieuws hebt!
Rosa: Top, meid!! Echt super, hoeveelste ronde was dit?