Zwanger worden na miskraam

Ja ik heb het ook ik denk ook van niet maar ik hoop het wel. Op een gegeven moment ga je zo denken om je gevoelens te beschermen denk ik. Dan is het minder erg als het echt niet zo is. Ik heb nu zoiets van ik wacht m'n menstruatie af en als dat heel lang op zich laat wachten ga ik pas testen. 

Positief blijven denken meiden! Ik denk nu zelf zeker te weten dat het goed zit. Ik denk aan the Secret!!!
The Secret is een film en documentaire van Prime Time Productions en Rhonda Byrne. Het centrale thema is Het Geheim om zelf geluk en succes te realiseren. Dit geheim zou berusten op wat The Law of Attraction genoemd wordt.

Oke spannend! Nog eventjes wachten. Ik duim voor je! ❤ probeer niet te stress en en gewoon ontspannen.  
Ik hoop het voor je Nikki. Ik duim ook voor jou, wanneer is jouw nod?
Michelle inderdaad.
Knuffel

Ja dat snap ik maar al te goed.
Maandag mag ik langs de huisarts.. de assistente zei dat als de uitslag goed zou zijn dit niet betekent dat het goed is. Dus ben benieuwd.. afwachten maar.
Succes!

Oke zie dat ik hier wat gemist heb. Ik ben niet zo'n active blijkbaar :)
R1988 hoop dat je met voor je dat je deskundige mag gaan praten. Ken je verhaal niet helemaal natuurlijk maar lijkt me inderdaad erg moeilijk voor je. Jij bent tenslotte de gene die dit onderwerp bent gestart op dit forum en bij jou is het nog steeds niet gelukt helaas.
nou heb woensdag mijn controle echo gehad. Ik ben schoon dus wij kunnen nu weer vooruit. Op de echo was trouwens te zien dat ik precies net voor mijn eisprong zat dus we moesten er maar gebruik van maken als we wat wilde volgens de gyno. Nou we gaan maar afwachten.

Terug
Bovenaan