Zwanger worden na miskraam

Mijn NOD is 28 of 29 augustus. Dan is het 2 weken na mijn eisprong en het klopt precies bij mij de afgelopen maanden. 
En wat vreemd dat de assistente er iets over zegt. Dat is helemaal haar vakgebied niet en daar mag zij geen uitspraken over doen. 
Suzy wat fijn dat je nu zeker weet dat alles schoon is en dat er al weer een eisprong aan zit te komen. Heel veel plezier en succes de komende dagen ;)
Jee R1988 is een jaar na je 1ste miskraam al echt lang hè. Maar geloof mij alles komt goed. We slepen elkaar hier doorheen!!! Ik ben iig blij dat je dit forum gestart bent ?

Lief Nikki.
Het is zelfs langer geleden mei 2016 was eerste miskraam. 
Ik heb er opzicht ook wel vertrouwen in. Deze maand waren we hopelijk ook op tijd. 
We slepen elkaar er inderdaad doorheen❤

Rosa: gefeliciteerd!! Dat is alvast weer een mooi lichtpuntje.

R1988: ik snap je emoties. Het lijkt af en toe ook zo'n achtbaan van hormonen en gevoelens. Ik zou ze bij mij ook echt af en toe willen uitschakelen om weer in balans te komen. Net als Nikki ben ook ik blij dat je dit forum bent gestart. Zo kunnen we ff begrip en steun bij elkaar vinden als dat elders ff niet lukt. Ik hoop zo dat jullie ook snel positief nieuws kunnen vertellen.
Ik zit op dag 29... Nog niet ongesteld, maar ik verwacht mn nod rond dag 32-33. Dus nog ff geduld hebben. Pfff iets wat steeds lastiger wordt. Komend weekend veel feestjes. Ik ben echt in dubio of ik ga drinken. Ik wil graag ontspannen, maar stiekem denk ik ook 'wat als' en dan wil wel goed voor zorgen. 

Je houd het wel spannend meis.. 
Ik hoop dat je positief nieuws hebt gekregen. 
Nena158 ook voor jou is het spannend. 
Ik duim voor je!

Jaaa!! Alles was goed!! Hartje zien kloppen :) en voor nu heeff ze md op 6 week gezet :) zooooo opgelucht nu kan k eindelijk blij zijn 

Terug
Bovenaan