Zwanger worden na miskraam

Emsie ja dat zou het makkelijker maken maar
soms ben ik ook blij dat mn vriend er anders naar kijkt ik had net ook even een instort moment omdat ik zo bang ben voor de echo en hij zegt dan ik vind het ook heel spannend maar je kan het gewoon niet weten en we horen het morgen... en dan gaat ie weer vrolijk verder...

Rosa gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws! 
R1988 ohhhh ik begrijp je zo goed. Hier had ik ook een man die het allemaa niet wilde begrijpen. Liever z'n kop in het zand stak. Net als mijn schoonfamilie waar ik ook totaal niets aan gehad heb en dat heeft mij heel erg gekwetst. Na een maand of 3 wilde mijn vriend het eindelijk begrijpen. Dus er komt een moment dat het bij jouw man ook binnenkomt hoor. Mannen hebben daar alleen zooolang voor nodig. Ik heb ook het vermoeden dat mijn schoonzusje bezig is met zwanger worden. Ze pint vanalles op Pinterest. En pfff hun huis is nog niet eens klaar. Ze hebben ook zelf nog geen huis. 
Iris alvast heeeel veel plezier bij de echo!!

Ahhhh waarschijnlijk bedoel jij ook een tekort aan Vit B12. Want ik neem al maanden deze vit extra. Paar maanden geleden ben ik daar nog via de internist op getest en vit B12 was voldoende bij mij maar extra inname zou niet schadelijk zijn. Toevallig dat ik er de hele week al aan zit te denken om opnieuw te laten testen. Vooral omdat ik de laatste tijd zo ontzettend moe ben. 
Spannend morgen de IVF info middag in het zkh 

Ik heb rond 27-07 een miskraam gehad maar dat was waarschijnlijk heel vroeg want het eitje is nooit goed ingenesteld want ik had vorige week vrijdag een echo bij de gynocoloog en zij kon zien dag m'n eisprong bijna moest zijn en dat het er allemaal heel goed en gezond uitzag. Dus heb m'n cyclus zou weer gewoon normaal moeten zijn. Maar zeker weten doe ik het pas na een week natuurlijk

Ja ik bedoel ook te kort inderdaad Nikki. 
Hoe laat echo Iris. Ik zal voor je duimen ! 
Michelle dat is inderdaad al snel zeg. Bij mij heeft het 10 weken geduurd:(p nu gelukkig wel weer normaal cyclus en op dag 10 bijna eitje springen .
Nu nog wachten tot 27 augustus... wel last van mijn buik net. Ik ben heel benieuwd. Ene kant denk ik het niet. Maar hoop het natuurlijk wel. Rustig afwachten. Nu weekend. 

Terug
Bovenaan