Zwanger worden na miskraam

R1988 nee was gewoon toeval dat ze dat woensdag op mijn controle echo hebben gezien. Maar heb wel gelezen dat mensen daar last van kunnen hebben.

Dat is wel fijn dat ze dat hebben gezien. Is heel fijn. Vond ik in ieder geval wel! Toch een bevestiging dat je lichaam het weer oppakt. 

Ik heb wel vaker zo van die 'aanvallen' zoals ik ze zelf noem. Duurt soms maar enkele uren,van slecht eten, drukke onregelmatige drukke dagen of te weinig drinken. Soms had ik het en wist ik niet waarom. Sinds ik gestopt ben met de pil wel vaker gehad en soms niet echt een verklaring voor. Ga dit is in de gaten houden.

Iris!!! Wat fijn dat je positief nieuws gehad hebt! Ben zoooo blij voor je!

Suzy: fijn dat je weer schoon bent. Scheelt toch altijd weer stress en bezorgdheid. Hopen dat je lichaam het allemaal weer goed en snel oppakt.
Nikki, wat fijn dat je wsl zo snel terecht mag voor IVF.
R1988: alweer bijna een jaar geleden dat je dit topic gestart bent :O wat gaat de tijd snel zeg! Ik zit hier nu vanaf januari denk ik? Ik ben je ook heel dankbaar dat je dit topic gestart bent! Ik moet zeggen dat ik me hier toch wel het meeste thuis voel! :)

Wat lief Emsieb.  Ik ben er ook dankbaar voor. En vind het ook heel fijn om hier met jullie erover te kunnen hebben. Hier word je begrepen. Nu nog  hopen dat het weer raak is en vooral blijft. 

Lieve dames,
Ik heb net voor het eerst ingelogd en zie zoveel herkenbare verhalen!
Momenteel zit ik in oostenrijk met mijn vriend en zijn kids en ben ik "aan het wachten" tot mijn vruchtje eruit komt. We zouden nu 10,5 wk zwanger zijn. Met 7,2 wk eerste echo gehad en bij de tweede echo (afgelopen maandag) bleek dat kort daarna het hartje is gestopt met kloppen terwijl het juist zo sterk klonk.
Woensdags op vakantie gegaan en nu zijn er lichte bloedingen begonnen (donkere afscheiding).
Ben heel erg benieuwd wat me te wachten staat! Komt het er volledig uit? Hoe lang gaat de bloeding duren? Kan ik veel pijn verwachten? Bij een normale menstruatie heb ik nooit pijn of andere klachten.
Het voelt als een onzeker pakket op een moment dat ik me goed wil voelen en de jongens een fijne vakantie wil bezorgen.
Ik gun het niemand maar vind het toch fijn dat ik niet de enige ben.

Lisanne:  wat verdrietig! Welkom hier (helaas). Lijkt me extra verdrietig als je al een goede echo gehad hebt! Heel veel sterkte. En ook nog veel plezier op vakantie. Hopelijk geeft het je wat afleiding. 
Iris: wat fijn dat je een goede echo had! Geniet ervan!
Nena: spannend voor jou deze dagen. Succes met geduld hebben. Ik duim voor je.
Ik duim trouwens voor iedereen! Nikki: voor jou nu ook spannend. Hoe bijzonder zou het zijn als het nu raak zou zijn net voordat jullie zouden starten met IVF!
R988: jij bent toch een beetje een speciaal plekje op dit forum! Je bent het gestart. Maar hebt ook vooral teveel meegemaakt! Meid wat gun ik het je! Wanneer is jouw NOD?
Suzy: volgens mij zijn we als vrouwen niet meer zo gewend aan al die hormonale schommelingen omdat we meestal de pil ofzo slikken. Vrouwen voelen zich vaak anders rondom ovulatie. En als je net miskraam hebt gehad is de boel vaak nog wat in de waar. En als je graag zwanger wilt worden voel je alles ook nog eens extra goed! Na miskraam heb ik rondom ovulatie vaak echt paar dagen buikpijn gehad. Was echt anders dan daarvoor.

Terug
Bovenaan