Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze maand niets voor ons.vanmorgen toch stiekem al getest en dat was negatief. Nu net ook ongesteld geworden. Wel een kortere cyclus van 30 dagen, maar dat is dan het enige lichtpuntje. Ik baal zo!! We hadden best geklust deze maand.
Had ik een heel verhaal getylf is t niet geplaatsf
Maar ik ben ook heel blij met dit topic! Fijn een plek voor je onzekerheden en angsten te kunnen delen met dames die in het zelfde schuitje zitten jullie hebben mij er toen ook echt door heengeholpen want verder deel je toch nief zo snel veel in je omgeving eigenlijk!
Lisanne sterkte! Vreselijk na een goede echo nog een klap zo onverwacht! Neem je tijd en fijn om nu even alleen met je gezin op vakantie te zijn lijkt mij
Lisanne welkom en sterkte! Het vruchtje is er bij mij in het geheel uitgekomen. Net de avond voor mijn curettage. Alsnog gecuretteerd omdat ik wilde dat alles eruit zou zijn en achteraf goed geweest ook want er bleef wat weefsel zitten. Het voelde net alsof er een tampon uit kwam. Heb het ook opgevangen. Ik heb verder weinig gebloed maar dat is bij iedereen anders. Van te voren wel veel pijn gehad. Leken wel weeën van een paar uur en toen "floepte" het vruchtje eruit. Hopelijk komt het goed op gang bij je en kun je er in alle rust afscheid van nemen!
@Rosa 27 augustus maar ik heb mijn eisprong eerder gehad. Dus ik verwacht menstruatie donderdag. Als ik vrijdag niet ongesteld ben dan zaterdag testen.
Ik hoop dat ik mag testen. Wanneer heb je echo?
Lisanne wat heftig! Welkom en heel veel sterkte gewenst! Het is allemaal niet niks.
Liefs
Lisanne enorm veel sterkte de komende dagen zeker op je vakantie! En nu moet je ook nog gaan afwachten. Ik had nog tijd on cytotec te nemen om het vruchtje voor de vakantie te verliezen. Nog bijna twee weken gevloeid. Laaste week maar kleine beetjjes maar het was wel echt rood. Elke miskraam word anders ervaren. Maar je laat het op zijn natuurlijke beloop gaan. Kan zo gebeurd zijn laten we dat maar hopen zodra het gebeurd zodat je het een plekje kunt geven.
Probeer nog een beetje te genieten van je vakantie ook al is dat wat lastig!