Zwanger worden na miskraam

Dames, net terug van de huisarts. Ze vond het een goed idee om een bloed onderzoek te doen naar verschillende waardes en ook naar schildklier afwijking. Ik had nu wel echt het idee dat ik serieus genomen word. Hele fijne vrouw.  Hcg kan pas na 1 week over tijd. 

R1988 fijn dat je nu goed geholpen word! En heel goed om je schildklier waardes ook na te laten kijken. Als dat bij mij eerder ontdekt was had ik misschien geen miskraam gehad.  
Wij zijn vanmorgen in het zkh geweest om alles door te lopen voor IVF. Ik zal even kijken of ik hier het verhaal kan kopiëren 
Mocht ik over een week ongesteld worden (wat ik natuurlijk hoop van niet) dan moet ik eerst 3 weken de pil gaan slikken. 
Daarna beginnen met spuiten in de buik. Iedere ochtend. Om de natuurlijke eisprong stil te leggen. Na 2 weken komt er een 2e spuit bij. Ook iedere ochtend. Deze is om zo veel mogelijk eitjes aan te maken. Na 5 weken spuiten komt er een 3de spuit bij. Deze is om de eisprong na 36 uur te laten komen

Dan is de punctie. Dan gaan ze alle follikels/eicellen opzuigen. Dit is vrij heftig. Daarna moet Bart dit naar Tilburg brengen en daar zn kwakje lozen. Daarna komt hij terug naar mmc om te kijken of ik al mee naar huis mag. 
3 dagen later is de terugplaatsing. Dan worden er 2 embryo's in m'n baarmoeder geplaatst en komen de 2 wachtweken. Dan moet ik 2 weken lang 3x per dag vaginaal pillen inbrengen om het baarmoederslijmvlies te laten groeien

R1988 wat fijn voor je dat je een met een goed gevoel weg kon van de huisarts! 
Jeetje nikki duim met je mee dat je nog voor die tijd zwanger bent en anders sterkte de komende tijd het klinkt als een heftige periode!

Nikki ik duim ook voor je! Heel heftig lijkt mij.
Ik heb wel wat last van mijn buik vandaag. Beetje zeurderig gevoel. Gisteren ook wel gehad.
Duimen ❤

Toch spannend r1988! Ik enorme steek bij mn schaambot vandaag waarschijnlijk blaaaontsteking denkt de vk... dat morgen laten testen... ben benieuwd vind elk pijntje/kwaaltje maar spannend

Terug
Bovenaan