Zwanger worden na miskraam

R1988: wat fijn dat je huisarts je zo serieus neemt! Ik hoop voor je dat alle uitslagen goed zijn en dat je snel een positieve test in handen hebt! Nog een paar geduld! Succes!
Nikki: dat klinkt inderdaad heftig! Wel heel fijn dat je direct kan beginnen. Maar hopelijk is het niet nodig!!! 
Iris: dat klinkt pijnlijk. Ik snap dat alles spannend voelt. Ik voel nog bijna niets, behalve beetje moe en dat maakt ook weer onzeker! Soms knijp ik in mijn borsten in de hoop dat ze pijn doen. Hihi. 
6 september heb ik de eerste echo. Ik kijk ernaar uit!

Hahaha ja rosa ik hobbel ook regelmatig op de fiets of het nog gevoelig is over drempels enz haha suf he! Spannend rosa ik heb 1 sept weer een echo...

Nikki heftig hoor, ik kende het proces al. ( niet vanwege mezelf natuurlijk) Heb op mijn stage mee gelopen op een IVF lab. Jammer dat men dat het mensen het moeten gebruiken liever op de natuurlijke manier. Maar het is echt een uitkomst als het niet lukt.

Dames, wachten duurt zo lang:(
Ik heb last van mijn buik en steken.. iets zegt mij dat ik zwanger ben..  Maar moet toch echt wachten tot zaterdag. 

Het is en blijft gewoon heel spannend, Iris en Rosa. Zit nu zelf op 11w3d en heb donderdag weer een echo staan. Ondanks de kwaaltjes die ik heb, denk ik toch steeds weer: zou het hartje nog kloppen?? Op mijn werk heb ik ook een echo staan, maar ik durf het gewoon niet, bang dat ik dingen zie die ik niet wil zien... naja nog 2 daagjes en dan hoop ik gewoon een spartelend kindje te zien ?
Nikki, wat een heftig traject, maar ik snap dat je het instapt. Je hebt er op een gegeven moment alles voor over. Ik hoop dat je voor die tijd al een positieve test hebt en zo niet: iig heel veel succea en hopelijk snel een positief berichtje van jouw kant! 
R1988: idd fijn dat je huisarts verder met je wil kijken! Geeft toch wat meer geruststelling, lijkt me ? Hopelijk weet je snel meer!
Voor de dames waarbij het net mis is gelopen; heel veel sterkte de komende tijd ?
Hier gaat alles op zich z'n gangetje. Op het misselijk zijn na en regelmatig hartkloppingen, gaat het gelukkig allemaal goed ?. As donderdag de termijnbepaling, ben zo benieuwd hoe het er nu ui ziet!

emsie inderdaad het zo lastig dat je het gewoon niet kan weten continue wou dat je ff zow'n kijkgaatje had haha!
ik voel me opzich wel prima af en toe misselijk en moe maar niet meer zo slaperig! en wisselende emotie's heel leuk voor vriend ;-)
wat bijzonder dat je op het werk een echo krijgt?! nog nooit van gehoord...

R1988 spannend meid nog 4 dagen! lekker je dagen volproppen het hele huis poetsen ofzo ;-)

Terug
Bovenaan