Zwanger worden na miskraam

Hey meiden,
We hebben vanmorgen echt genoten. Het hartje was amper te zien, want de baby was ongelooflijk beweeglijk. Het was daarom ook erg lastig om een meting te doen, maar uiteindelijk is het gelukt en kom ik uit op 12 maart! Het hartje klopte goed, we hebben het ook weer gehoord. Alweer een stuk geruster!! :D

Hoi allen! Ik ben nieuw op dit forum, maar wilde graag aanhaken op dit onderwerp. In mei zijn we ons kindje verloren na 17 weken zwangerschap (late miskraam) Het is heel heftig geweest. Gelukkig voel ik me nu veel beter. We willen graag nog een kindje, maar ik zie ontzettend op tegen de zwangerschap... Normaal gesproken durf je na 12 wk te genieten, maar na mijn ervaring denk ik dat het 40 spannende weken worden. 
Hopelijk is het snel weer raak en gaat het dit keer goed!
liefs jonne

Wat fijn Emsieb ❤ lijkt mij zo gaaf!
Wat heftig Jonne:( er zijn geen woorden voor . Ik denk inderdaad dat je pas kan genieten na 20 of 40 weken:( hier nog niet ongesteld. Maar het kan nog steeds komen. 
Liefs

Oooo emsie zou ook op 12 maart uitgerekend zijn( eigen berekeningen dan he)
renee, esther en jonne heel veel stekte komende tijd! 
Emotioneel was het voor mij echt heel anders nooit een goeie echo gehad ook niet echt het gevoel gehad dat het goed zat.
nikki en R1988 aan de schildklier heb ik echt niet gedacht. Te langzame werkende schildklier zit in de familie. Heb hier totaal geen klachten voor of zo. Ja ben wat steviger. Maar denk dat ik maandag toch ook maar eens de huisarts ga bellen toch maar weer eens laten testen. Zou ik eigelijk elk jaar moeten doen. Maar totaal geen klachten. 

Terug
Bovenaan