Hoi Renee,
Het is fijn om te lezen dat ik hier niet alleen in ben. Uiteraard had ik graag andere omstandigheden voor ons beide gezien.
Bij mij is ook met 9 weken geconstateerd dat het echt niet goed zat (was 3e echo). Dit was vorige week maandag. Op dinsdag 2x misoprostol genomen. Leek weg te zijn, ineens afgelopen weekend weer hevige krampen. Gisteren de controle echo of het leeg was, bleek niet zo dus weer misoprostol gisterenmiddag. Het had het tegenovergestelde effect, bloeden stopte.. morgen weer controle en evt curretage vrijdag. Hoopte zo die curretage te kunnen voorkomen, maar het lijkt erop dat ik er niet omheen kan. Daarbij gaan we volgende week op vakantie voor 2 weken, dus ik wil dan "klaar" zijn en ontspannen, tijd om het los te laten.
Ik had trouwens exact hetzelfde, dacht het emotionele deel afgerond te hebben en hoefde alleen nog maar het fysieke deel te doen. Maar ik merkte bij de afspraak en telefoontje met mijn moeder dat ik best wel een flinke brok verdriet heb. Ben een beetje moe van het huilen en het moe zijn.
Zou willen dat het al klaar was, we hebben nu sinds 31 juli te horen gekregen dat het hoogstwaarschijnlijk niet goed zat dus ben er klaar mee. Helaas kan ik niets anders doen dan iedere keer weer af te wachten. Gelukkig hoef ik nu alleen maar vandaag door en morgen hopelijk een verlossend antwoord.
Groetjes,
Esther