Zwanger worden na miskraam

R1988 ik vind dat altijd maar lastig dat er meteen zo'n label op geplakt word/diagnose gesteld word denk altijd maakt niet uit hoe het heet als je er maar mee geholpen word! had je wel een klik met je psycholoog? en hoe vond je man/vriend het ?

Mijn man was niet mee. Ja ik vond het ook wel heel snel hahaha. Ja et waren er 2 1 hoofdbehandelaar en zij is dan mijn behandelaar niet heel veel met haar zelf gesproken. 

R1988 oo dacht dat je man mee was nouja
Mijn echo was goed :) zoooo opgelucht ni 8w4d en het hartje gehoord :) super blij! Krijg er nu wel meer vertrouwen in

WTF is dit ???

R1988 maak je niet te druk over het label wat ze eraan plakken. Voor mij voelde het als een opluchting toen ze zeiden dat ik depressief was nav een trauma. En niet veel mensen weten ervan af maar hoe vaker je het herhaalt voor jezelf hoe sneller je accepteert dat je je mag voelen zoals je je voelt. En nu kan er passende hulp geboden worden. 
Ik voel mij vandaag echt klote. Is eigenlijk de hele week al zo. Maar ik zou vandaag weer naar en leuk festival gaan maar heb niet eens zin om m'n bed uit te komen. Zit tegen maandag aan te hikken. Dat was mijn uitgerekende datum ?. Gelukkig heb ik op die dag een afspraak staan met de psycholoog. 
Ook heb ik last van de pil. Hierboven had ook iemand het over de pil (ben je naam even kwijt) Kun je mij vertellen waar je last van had? Ik heb het idee dat ik mij nu ellendiger voel dan toen ik geen pil slikte. Pffff en dit is nog maar het begin van het hele circus ?.
Iris wat een goed nieuws weer! Hopelijk kun je nu echt gaan genieten!!! 
Fijn weekend allemaal! 

Hoi hoi, hier weer ns berichtje van mij. Ff een dip gehad toen ik ongesteld was geworden. Ik merk dat mn cyclussen echt met ups en downs zijn. Nu rond mn ei en dan krijg ik weer hoop. Ik eetveel pitten en zaden door mn voedsel. Ik heb gelezen dat dit je cyclus kan stabiliseren.
Weer veel nieuwe gezichten. Welkom. Ook heftige verhalen!! Het is voor iedereen een ander verhaal, maar het blijft verdrietig als het mis gaat. Heel veel sterkte. Gun het echt een plekje. Ik merk dat dit best tijd nodig kan hebben. Ik zit nu in ronde 4 na mn mk en heb nu pas het geviel dat ik hormonaal weer de oude ben. 
Rosa en Iris, fefeliciteerd!! Super dat het zo snel weer gelukt is! Ik duim voor jullie dat het nu wel goed mag gaan. 

Morgen toch maar eens een test doen. Zit nu 18 dagen na de laatst mogelijke eissprong. Nog niet ongesteld. Alles is ontregeld natuurlijk maar wie weet

Suzy dan zou ik zeker een test doen. Spannend! 
Ik heb vandaag weer een echo gehad omdat ik zo'n pijn blijf houden rechtsonderin. Maar er is niets te zien wat een zwangerschap zou kunnen belemmeren. Het vreemde is dat mijn menstruatie nu voor de 3de is "opgelost" in mijn lichaam. Omdanks dat er 2 eitjes en 9mm baarmoederslijmvlies afgestoten moet worden is er niets uitgekomen. Dokter kan het niet verklaren maar ze zegt dat ik mij niet druk hoef te maken omdat bij IVF alles op een andere manier gestimuleerd wordt. 
Hoe is het met de rest van de meiden? 

Hey meiden,

Ik lees nog steeds mee, maar ben een heel stuk minder actief momenteel op het forum. Gewoon omdat ik weinig nieuws te melden heb... (en dat is natuurlijk een goed teken in dit geval).

Bijna 2 weken geleden bloed laten prikken voor de NIPT en vandaag kwam ineens heel onverwacht (ik dacht dat ik pas volgende week de uitslag zou krijgen) een telefoontje met de uitslag: Alles is goed en ook geen nevenbevindingen gevonden. A.s. donderdag moet ik weer voor standaard controle naar de verloskundige. Toch vind ik dit best spannend, want de laatste keer dat we onze kleine Frummel zagen was ik 11.5 week zwanger (2 weken geleden). De gedachte dat ik toentertijd nog niet door het eerste trimester heen was, maakt me toch nog een beetje onzeker. Hopelijk kan ik na donderdag gewoon lekker genieten.

Iris, wat ontzettend fijn dat je echo weer goed was! Heel erg fijn voor je dat het goed groeit nu! :D

R1988: Fijn dat je naar de psycholoog kon, hopelijk kan hij/zij je een beetje op weg helpen om door deze moeilijke tijd heen te komen. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt *knuffel*

Nikki: Wat raar dat je menstruaties zo 'opgelost' zijn steeds. Ik heb dat 3 keer na mijn eerste miskraam gehad, echt een klein vlekje bloed en voor de rest helemaal niets, terwijl er bij de eerste keer ook al behoorlijk bmslijmvlies was opgebouwd. Hopelijk krijg je snel een beetje rust, gaat het traject naar omstandigheden 'makkelijk' en weten we snel meer van je :)

Rosa: hoe is het met jou en je zwangerschap?

Alle meiden die net een miskraam hebben gehad: heel veel sterkte! Hopelijk kunnen je het snel een plekje geven :)

Terug
Bovenaan