Hey meiden,
Ik lees nog steeds mee, maar ben een heel stuk minder actief momenteel op het forum. Gewoon omdat ik weinig nieuws te melden heb... (en dat is natuurlijk een goed teken in dit geval).
Bijna 2 weken geleden bloed laten prikken voor de NIPT en vandaag kwam ineens heel onverwacht (ik dacht dat ik pas volgende week de uitslag zou krijgen) een telefoontje met de uitslag: Alles is goed en ook geen nevenbevindingen gevonden. A.s. donderdag moet ik weer voor standaard controle naar de verloskundige. Toch vind ik dit best spannend, want de laatste keer dat we onze kleine Frummel zagen was ik 11.5 week zwanger (2 weken geleden). De gedachte dat ik toentertijd nog niet door het eerste trimester heen was, maakt me toch nog een beetje onzeker. Hopelijk kan ik na donderdag gewoon lekker genieten.
Iris, wat ontzettend fijn dat je echo weer goed was! Heel erg fijn voor je dat het goed groeit nu!
R1988: Fijn dat je naar de psycholoog kon, hopelijk kan hij/zij je een beetje op weg helpen om door deze moeilijke tijd heen te komen. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt *knuffel*
Nikki: Wat raar dat je menstruaties zo 'opgelost' zijn steeds. Ik heb dat 3 keer na mijn eerste miskraam gehad, echt een klein vlekje bloed en voor de rest helemaal niets, terwijl er bij de eerste keer ook al behoorlijk bmslijmvlies was opgebouwd. Hopelijk krijg je snel een beetje rust, gaat het traject naar omstandigheden 'makkelijk' en weten we snel meer van je
Rosa: hoe is het met jou en je zwangerschap?
Alle meiden die net een miskraam hebben gehad: heel veel sterkte! Hopelijk kunnen je het snel een plekje geven