Zwanger worden na miskraam

Jeetje die pre pregnant pillen zijn echt belachelijk duur ?. En daar zit ook voornamelijk vit E in. Dus ik blijf mooi bij m'n tarwekiemolie en vit E en selenium. 

Ben vandaag 3 uur bij de acupunctuur geweest. 1,5 uur lang naaldjes gehad. De acupuncturist vertelde ook dat selenium erg belangrijk is. Voor zowel de man als de vrouw. Gelukkig neem ik deze al een paar weken. En hij vertelde ook dat koffie niet goed is. Ook niet voor de spermakwaliteit van de man. Volgende week weer een nieuwe afspraak. 

Slik je selenium extra?
Ik vind de pillen ook heel erg duur.. pfff.. dat zou wel een laatste optie kunnen zijn. 
Ik ga dan toch weer tarwekiem olie slikken. 
Z1.5 uur is behoorlijk lang. Ik gisteren een half uur.

R1988 succes vandaag bij de psycholoog!

ik voel me ondertussen zenuwachtiiiiig haha morgen 13:00 de echo ben benieuwd of ze dan ook beter kunnen meten hoever ik ben! vorige x 1 week korter dan ik dacht... en duimen dat ukje het nog doet pfff 

Schildklier is gelukkig in orde. Zou ook vreemd vinden als het niet zo zou zijn.
cyclus dag 32 wanneer zijn jullie weer gaan testen omdat ik weet dat in nu op ong 14 dagen naar eisprong zit. Als ik de echo van de gyn moest geloven.
R1988 succes!

R1988 hoe was het bij de psycholoog? Ik neem de volgende vitaminen; zwanger worden (Etos),tarwekiemolie,vit E en selenium. Ik heb dat gelezen in het E book van snel bevrucht.
Suzy uit ervaring weet ik dat de echo met de eisprong er soms wel eens 2 dagen naast kan zitten. Spannend. Fijn dat je schildklier in orde is. 
Iris alvast weer veel plezier met je echo morgen! 

Hoi dames,
Iemand attendeerde mij op deze groep, maar toch eerst eventjes afgehouden maar toch even gaan lezen.
Vorig jaar ben ik gestopt met de pil. In januari heb ik m'n eerste miskraam gehad met 10 weken. Ik heb gekozen toen voor medicatie om in te brengen, maar dit heb ik echt als vreselijk ervaren.
Helaas in april weer een miskraam gehad. Nu was dit een '' spontane '',  ook vreselijk maar minder last van gehad.G
Gekozen om even 'rust' te nemen en aan de pil gegaan. Maar oh dat was één grote fout. Wat heb ik mij ellendig gevoelt.
Vorige week zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek met onze arts en inwendig onderzoek, maar alles ziet er goed uit. We hebben info gekregen over bepaalde onderzoeken. Wel heel spannend, maar we gaan er voor! Wanneer ik nog meer miskramen krijg, gaan we zeker de onderzoeken laten doen.
Ik wist dat ik mijn eisprong het weekend had, net op dat moment hadden wij eigenlijk geen seks. Ik voelde me best wel geirriteerd maar kon het later ook wel heel goed los laten. Het is ook een stukje angst denk ik.
Herkennen jullie dit?
Liefs, 
& alle goeds voor jullie!

Ja dat herken ik wel hoor! Soms zo frustrerend.
De psycholoog heeft de diagnose gisteren gesteld.. posttraumatische stress stoornis en depressie maar vind dat dan wel weer een hele stempel erop gedrukt.

Terug
Bovenaan