Zwanger worden na miskraam

Hoi dames,

ik ben ook een stuk minder actief op het forum. Paar weken terug enorm ziek geweest. Alle stress en verdriet kwamen eruit. Voel mij sindsdien een stuk beter. 
Wel nog steeds niet ongesteld geworden, terwijl het vandaag 6 weken na de mk is. Ik wacht gewoon af maar ben blij als het weer zover is. Heb nl geen zwanaherschapskwaaltjes oid dus dat kan het niet zijn.
Suzy, hoe sta jij ervoor? Volgens mij liepen we samen op?

emsieB, wat fijn dat je de kritieke grens gepasseerd bent!
R1988; wat een lastige tijd waarin je zit. Een diagnose kan er behoorlijk inhakken.. maar weet je bent veel meer dan dat. 

Alle andere dames; sterkte! Ik dacht zelf wel heel makkelijk over de mk heen te kunnen stappen... dat is niet zo . Neem dus de tijd.

Emsie leuk van je te horen! En wat fijn een goede nipt! Beter geen nieuws  ;-) lekker alles zn gangetje laten gaan dus heerlijk!
Ik ben eigenlijk ook heel benieuwd hoe het met melissa gaat weet niet of je nog meeleest? Maar moest afgelopen dagen aan je denken

Nikki: wat raar dat je menstruatie zomaar oplost?! Hoe gaat het nu verder met je IVF traject? Nu even de pil en dan hormonen? Wanneer kunnen ze eerste keer gaan terugplaatsen? Fijn dat zoiets als IVF bestaat, maar je hoopt altijd dat het niet nodig is. Sterkte!
R1988: hopelijk kan de psycholoog iets voor je betekenen. Kan me voorstellen dat het even slikken is als je die twee diagnoses krijgt. Maar aan de andere kant zijn beide best goed te behandelen! En erkenning voor hoe je je voelt! Ga je EMDR krijgen? Een vriendin is psycholoog en zegt dat EMDR echt ontzettend goed werkt! Ik hoop het voor je! Wanneer krijg je de uitslag van je bloedonderzoek van de gynaecoloog? 
Emsie: goed met te lezen dat het goed gaat! Minder beroerd? Ik kan me zo goed voorstellen dat je echt hunkert naar een goede echo na 12 weken. Dat is toch echt zo'n grens! Krijg je donderdag weer echo? En heb je een buikje? Fijn dat nipt goed was!
Suzy: en en en?! Nog getest?!
Mali Mali: lange cyclus! Hoe lang was je vorige cyclus? 
Nena: kan me goed voorstellen dat je even wat afstand wilde. Het verwerken van een miskraam gaat nogal onvoorspelbaar. Tenminste dat merk ik. 
Ben ook benieuwd hoe het met Melissa is!
Vandaag heb ik eerste echo gehad. En die was helemaal goed! Morgen ben ik 7 weken. Over 4 weken heb ik volgende echo. Als ik wil mag ik tussendoor extra echo krijgen. Maar weet nog niet of ik dat wil. Wel heel fijn dat ik die mogelijkheid krijg. Mijn miskraam was nog voor de eerste echo, dus dat scheelt wel. Verder voel ik heel misselijk, maar dat gaat wat beter met medicatie. Helaas wel al iedereen op werk moeten vertellen hierdoor.

Mijn test was knal positief!!! 
Had al lichtelijk wat syptomen. Maar ja dit is wel gelijk in de cyclus na de miskraam dus had net zo goed negatief kunnen zijn denk ik. Nu is wel snel gegaan maar ik heb de miskraam wel verwerkt hoor. Ben wrs ook wat meer klinisch ingesteld ivm met mijn werk.
Nouknouk vervelend dat je zo ziek bent geweest. Gelukkig gaat het nu goed en kun beginnen met een nieuwe start. Wij liepen inderdaad gelijk op.
nikki oplossen van menstruatie verschikkelijk irritant is dat. En je hormonen zijn ze een beetje te handelen met die pillen?

Rosa mijn vorige cyclus wat 42 dagen, dat was de eerste cyclus na de miskraam dus dat was wel normaal heb ik mijn laten vertellen ;) .. zo een lange cyclus als nu heb ik nog nooit gehad. 

Rosa fijn een goede 1e echo! Ik vond het wel heel prettig een echo tussendoor het is al zown spannende tijd en dan weet je eerder hoe of wat haha
Suzy wauw!!! Gefeliciteerd weer spannende tijden ;-)

Dames, wat goed nieuws allemaal zeg! Super!
Met mij gaat het met ups en downs. Vorige week het nieuws gekregen dat mijn broer afstand doet van zijn dochter en haar niet meer wilt zien.  Het is toen niet allemaal gelopen zoals het hoorde. Maar komt binnen als een bom.
Morgen lekker paar daagjes naar Spanje.  Vandaag nog naar de psycholoog. 
Ik probeer het los te laten.
Liefs 

Terug
Bovenaan