Zwanger worden na miskraam

Iris jazeker Spannend! Met mij gaat het wel redelijk. Het was heerlijk die paar daagjes weg. 
Vanavond al de termijn echo. Spannend hoor! Wanneer ben je uitgerekend? Onzekermeisje wat fijn dat je weer zwanger bent! Hopelijk een mooie echo. Ze kunnen met 6.5 week al wat zien. Succes! Ik hoop dat het blijft plakken. 
Ja het kan soms lang duren:( hier ook al ruim1.5 jaar bezig:(
We blijven positief 
5

Ik ben nu 10 week (bijna 11) en ben half april uitgerekend vanavond horen we het precies :) was afgelopen 2 echos nog wat lastig meten steeds halve week verschil haha dus ben heel benieuwd!
Het gaat goed ben enorm moe steeds en af en toe misselijk en mn boobies pff had al een grote cupmaat en nu zit het helemaaaal in de weg haha maar mij hoor je niet veel klagen allang dankbaar zwanger te zijn! En toch hoop ik zo dat ik na vanavond nog wat meer die spanning kan loslaten want die blijft toch
Zo lastig om onzeker te blijven je weet gewoon niet hoe ukje het daarbinnen steeds doet dus tsjah...
Duim voor je woensdag! Voel jij je nu ook anders dan? Had ik wel :)

Ri988: oh termijnecho wat spannend! Heel veel succes!!
Iris: gefeliciteerd!!! Snap zeker dat t alsnog spannend is.. dat blijft het ook elke keer weer denk ik! Maar lekker genieten :) 
Ja ik voel me heel anders.. vorige week ook echt paar dagen hele dag misselijk.. heb helemaal geen honger meer en ook super moe constant.  Dus hoop dat dat allemaal goede tekens zijn haha maar geloof dat het niks zegt.. ooook heb ik constant last van dat ik erg vochtig vanonder ben.. denk elke x ohnee ben ongesteld geworden maar dat is dus steeds veel nattigheid.. dit hoort erbij geloof ik? 
Als ik woensdag hoor dat het goed gaat hoor je mij niet meer klagen dan wil ik nog wel meer lichamelijke ongemakken erbij krijgen.. hahaha 

Laten jullie weten hoe de echo's zijn gegaan? X

Hey meiden,

R1988: fijn dat je lekker genoten hebt van de paar dagen er tussenuit! Wat een spannende week komt er nu aan voor jullie! Succes, meid!

Iris: 10 weken alweer, wat gaat dat snel he! Je zit dus ongeveer een maandje na mij :D Ik ben alweer 14.3, gaat snel o_O

Onzekermeisje: logisch dat je onzeker bent, dat ben ik ook een poos geweest. Ik heb in januari een MA en in mei een MK gehad en dat blijft toch erg in je achterhoofd spoken. Ondertussen 3 goede echo's gehad en met 13,5 week het hartje nog gehoord, dus ik ga er vanuit dat het nu goed komt :) Blijf in je lichaam geloven!
Hier gaat alles eigenlijk wel prima. Zelfde kwaaltjes als altijd, maar op een of andere manier zijn die 'normaal' geworden xD De Emesafene is nog steeds mijn goede vriend, als ik deze niet in de avond slik, ben ik de dag erna de hele dag beroerd. Wel regelmatig van die dipmomenten dat de vermoeidheid me overvalt, maar over het algemeen hoor je me niet klagen! Aanstaande maandag weten we of het een jongen of een meisje is. Ik heb heel lang het gevoel gehad dat het een meisje is, maar sinds ik van de week gedroomd heb dat het een jongentje bleek op de echo, twijfel ik ineens... Naja, alles is heel erg welkom, ik ben allang blij als we een gezond kindje mogen krijgen :)

Mn echo was goed :) zag m al druk bewegen wat bijzonder! Emsie leuk zeg spannend wat het is! Wij willen t ook graag weten ben erg nieuwschierig!
Nu pas met 20 week de volgende echo :-( of we moeten zelf een pret echo ofz plannen maar dat kost dan wel geld...

Ah Iris wat super fijn dat alles goed is!!!! 
Heerlijk gevoel lijkt me dat.  Lekker van genieten hoor... 
Hoeveel kosten die echo's dan?
Wel leuk natuurlijk om in de tussentijd je kleintje nog een x te kunnen zien! :) 
Alvast slaaplekker... maar dat komt vast goed :)

Emsie B: dankjewel voor je reactie! 
In m'n lichaam geloven moet ik inderdaad doen... ga ik ook proberen! 
Al blijft het lastig... maarja kan toch niet meer doen dan afwachten.  
Wat is een MA dan? Super dat bij jou nu alles goed is! Gefeliciteerd..  lekker ervan genieten.. 1e kindje? 
X

Ma is missed abortion leeg vruchtzakje. 
Wat goed om te horen Emsieb.  Wat leuk zeg!  Wij zijn natuurlijk ook erg benieuwd. 
Iris Wat Fijn een goede echo. Maar met 13 weken moet je toch ook een echo krijgen. Het is helaas per praktijk verschillend. Ik zou zeker pret echo laten maken . Is altijd leuk om de kleine te zien.
Wij zouden het ook willen weten..  puur voor het shoppen en inrichten hihi. Alhoewel wij graag mint willen. Qua kamer. 

Terug
Bovenaan