Zwanger worden na miskraam

R1988 waarom met 13 weken ook?
Heb nog wel controle afspraak/gesprek en hartje luisteren maar geen echo meer ze zegt alles is goed dus nu moet het groeien... normaal alleen termijn 20 weken en 30 weken en dan liggings echo dus heb al 2 echos extra gehad
Maar misschien plan ik nog wel 1 hoor voor geslachtsbepaling :)

Volgens mij is daar een discussie over geweest dat mensen ook een echo moeten krijgen met 13 weken. Maar weet niet of die door is. Ik zou dat ook doen hihi. Nu lekker genieten!

Super Iris!! Ons kindje was met 11,5 week ook zo ontzettend druk dat het moeilijk was hem/haar op te meten! Het was alleen maar aan het draaien en springen e.d. (lijkt op moeders toen die klein was *fluit onschuldig*) Wij hebben een extra echo ingepland, ik zou het ook op m'n werk kunnen doen zelf, maar dat vind ik minder bijzonder en de aparatuur is natuurlijk iets minder geavanceerd. Ik heb mijn schoonmoeder ook meegevraagd, die was helemaal blij dat ze mee mag.
R1988: Wat spannend weer voor je zeg! Ik leef elke maand zo met je mee! Het moet nu eens een keertje goed gaan!! :( Ik heb trouwens met 7.5, 9.5 en 11.5 week een echo gehad. in principe doen ze bij ons standaard 1 tussen de 8 en 10 weken en 1 tussen de 10 en 12 weken. Ik wil het weten omdat ik zooo benieuwd ben, en natuurlijk praktisch gezien ook wel handig :)
Onzekermeisje: Probeer in ieder geval niet teveel te stressen, daar schiet je weinig mee op en is natuurlijk niet goed voor de kleine (makkelijk praten, ik weet het...) Het is gewoon afwachten hoe het allemaal gaat verlopen, maar probeer erin te geloven :)

Emsie B: helemaal waar!!
Het is vreselijk.. weet dat je gelijk hebt en waarom doe ik dat dan gewoon niet.  Haha. Als het fout gaat gaat het toch wel fout.. dan kan ik er niks aan doen! 
Dankjewel voor je reactie.. ik ga mn best doen en hou jullie op de hoogte! ;)

Nee, Iris, deze doen we bij een speciaal echobureau ? Ik heb een pakket gekozen; een geslachtsbepaling en later een 3D/4D echo. De kosten daarvoor zijn 100 euro totaal, een geslachtsbepaling alleen is iets van 30 euro.
Onzekermeisje: ik heb bij de MA een vruchtje gehad dat gestopt was met groeien bij 7 weken. Heb toen een curettage gehad. Gewoon erin geloven dat het goes blijft gaan! ?
Christaaa, zou je niet een paar dagen langer wachten? Doe je ook temperaturen? Dan kun je het ook een beetje id gaten houden ?

Terug
Bovenaan