Zwanger worden na miskraam

Suzy geweldig! Gefeliciteerd!!!
Emsie wat fijn dat de nipt test goed was! Hopelijk kun je nu echt wat meer gaan genieten  
Rosa heerlijk dat je 1ste echo goed was. Maar nu 4 weken wachten. Pfff ik zou dat te lang vinden. Maar gelukkig kun je eerder gaan als je dat zelf zou willen 
R 1988 hopelijk kun je lekker genieten in Spanje! Dat heb je echt even nodig. Jezelf opladen 
Ik begin 18 sept met de eerste spuiten. Als alles goed gaat zal in de week van 16 okt de punctie en de terugplaatsing plaatsvinden. Dat is hier in de herfstvakantie. Ik heb nu al last van de anti conceptie pil ?. Vocht vasthouden. Voel mij zo opgeblazen. En stemmingswisselingen. Maar ben nu 2x bij de acupunctuur geweest en het gaat iig al stukken beter met mijn migraine. Kan ook niet alles in 1x willen hè 

Ik wil me helaas aansluiten bij deze groep. Ik heb een slechte echo gehad na 2 weken bloedverlies. Zou nu 8 weken zwanger zijn, maar ik verlies zoveel bloed nu dat het eigenlijk niet anders kan dan een miskraam. Op de echo was geen hartje ontdekt en het vruchtje werd geschat rond de 5 weken. Dat is 3 weken korter....wat betekent dat het mogelijk al enkele weken niet meer groeit. 
Het liefst wil ik er nu ook gewoon zo snel mogelijk vanaf. Dit gebloed is niets. Ik wil weer opnieuw beginnen. Donderdag nog een echo om te zien of het vruchtje weg is. Anders wordt het weggehaald als het niet groeit. Heftig. 
Ik hoop snel weer zwanger te raken, maar heb sinds gisteren de diagnose epilepsie gekregen, waardoor ik moet gaan starten met medicatie. Spannend allemaal!

Fabienne sterkte! Precies in de zelfde situatie gezeten. Ergens heb je nog een fractie van hoop maar toch weet je het eigenlijk al. Ik wilde er ook zo snel mogelijk van af heb cytotec pillen gebruikt om er vanaf te zijn curretage leek mij doodeng.

fabienne: heftig meid. De angst en onzekerheid dat het niet goed is, het is zo zwaar. Veel sterkte voor komende week.
Ik ben nu twee dagen over tijd, morgen testen! Spannend...

Welkom Fabiënne. Wat vervelend dat jij dit ook door moet maken. Hoe is het nu met je? 
Ik heb gister een bloedonderzoek aangevraagd voor B12 en bijnieren. Vanmorgen om 8 uur nuchter geprikt. En vanmiddag krijg ik de uitslag al. Gister ook alle spuiten en medicatie opgehaald. Koelkast ligt goed vol ?. Maandag starten met de eerste injectie. Net de dag dat we geregistreerd partnerschap aangaan. Ik denk dat het zo heeft moeten zijn. 
Hoe is het met de rest van de meiden? 

Hoi meiden, 
Normaal is mijn cyclus erg onregelmatig. 21 a 28 dagen met 2 miskramen. 
Mijn laatste miskraam was in april.
Nu ben ik 2 dagen overtijd maar 2 keer een negatieve test. Ik word hier nogak nerveus van.
Iemand tips/ dezelfde ervaring?
Hoop dat met jullie alles goed gaat! 

Terug
Bovenaan