Zwanger worden na miskraam

Dus nikki toch iets van gefeliciteerd!?
Hier steeds meer onzekerheid hoe verder ik kom. Eerste echo 30sept. Samen met de verloskunige het na 8 wk getilt. Om de kans op een goeie echo te vergroten. Zou het anders frustrerend zijn als we niets zien van een hartje of zo. WC beurten toch wel erg spannend of het steeds wel goed.
word er wel een beetje gek van

Goedemorgen Dames, 
Hoe gaat het met jullie?
Suzywla meestal zien ze met 7 weken ook best veel hoor en klopt het hartje al goed. Het zijn spannende weken. 
Volgende week krijgen we de uitslag van het bloed onderzoek en heb ik woensdag tevens mijn nod. Best een spannende week weer.. afwachten maar.
Ik hoop op positief nieuws. De acupunctuur was positief nu de test nog haha.
Liefs 

Hoi r1988.
Gister was mijn NOD, maar heb vandaag al krampen, wat leid tot mentstruatie bij mij. Mijn vriend moest een zadtest doen en krijgen we over 2 weken de uitslag. 3 oktober moet ik weer naar de Gynae voor een bloedonderzoek, en gaan ze me lichamelijk onderzoeken. En afhankelijk van de zaad gaan ze kijken wat ze gaan doen.

R1988 spannend! Hoe was je vakantie? Beetje kunnen genieten? 
Suzy bij ons was er al een hartje te zien bij 6.5 en te horen met 8.4
Vanavond de termijn echo vind het ondanks 2 mooie echo's wel heul spannend!

Hallo allemaal! 

Ik heb woensdag mijn 1e echo.. weet niet precies hoelang ik zwanger ben.. 

Na mijn miskraam in april heb ik 2 maand erg onregelmatige cyclus gehad.. 

Bij een normale cyclus zou ik al nu aan de 8 weken zitten.. 

Maar dit kan dus hiervan afwijken... als ik minder ver ben, kunnen ze dan op echo wel al iets zien? Vorige keer was ik 6 weken zwanger en was er helaas alleen een leeg vruchtzakje te zien. Dat zou nu dus niet het geval zijn als alles goed is. Ppfff ben zo zenuwachtig! 

Heb afgelopen zondag getest (3x) en daarna eigenlijk niet meer.. ben bang dat ik nu ineens toch niet meer zwanger ben haha maar dat kan niet eens ;p

Voel me ook echt wel zwanger! Haha.. 

Xx

Onzekermeisje bij mij was met 6.5 week al een hartje te zien :) dus als er wat groeit zie je dat zeker!! Ken je gevoel ik had ook een leeg vruchtzakje in april/mei

Ah ! Dan weet je helaas dus hoe dat is.   
Hoe gaat het nu metjou? 
Ik ga dus wachten en hopen dat het snel woensdag is! :)

Terug
Bovenaan