Zwanger worden na miskraam

Haha ja dat snap ik heel goed Emsieb.
Hebben jullie al spulletjes gekocht?
Doe je nog mee met moeders v moeders?
Ik ga mij aanmelden na de echo.
 
R1988 nog 13 dagen.... zeg ik heel luchtig haha vreselijk he dat wachten er tussen
ik mag volgende week woensdag weer op afspraak en heb dan 3 week er tussen gehad nou die eerste 2 week zo voorbij maar nu denk ik weer oehja volgende week... en word het weer spannend
 
Ja klopt hoor maar denk zelf dat ik t toch blijf houden klein beetje spanning voor de afspraken! Maar wel veeel minder dan voorheen gelukkig :)
Voel me wisselend vorige week veel hoofdpjjn deze week weer wat misselijk en moeheid blijft maar vandaag 12 week :) dus nog ff dan t eerste trimester voorbij hopenlijk voel ik me dan wat fitter!
Hoe voel jik je?
 
Ik voel mij op zich wel goed. Slaap nu weer wat beter. Soms last van krampjes.  Met vlagen wat misselijk en vermoeid. Maar vind het allemaal wel heel spannend en hoop dat de tijd snel gaat en we verlossende antwoord krijgen. Dat de echo goed is. Vandaag 5 weken. 
 
Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie, meiden!
Ik vond het tot en met het eerste trimester echt super super spannend allemaal, was elke keer zo bang dat het niet goed zat. Helemaal voor niets zorgen gemaakt achteraf xD
Wij zijn een beetje bezig met de eerste dingetjes aanschaffen. Op dit moment zijn er veel acties, dus we gaan zaterdag even shoppen :) Misschien dat ik vanmiddag nog even alleen ga, even wat ideetjes opdoen enzo. Ik voel me eindelijk bijna zoals voorheen, gelukkig bijna niet meer misselijk! :D Ik merk wel dat sommige dingen iets lastiger worden, zoals bijvoorbeeld de hondentraining. Daar ga ik binnenkort (na volgende week of die week erop) ook mee stoppen :( 
 
ja leuk emsie! de prenatal mama mazzeldagen ;-) wel goed opletten want ik zag ook leuke dingen waarvan ik dacht mmmm en toen zag ik het bij babypark online alsnog veel goedkoper...
 
Terug
Bovenaan