Zwanger worden na miskraam

Ik wil hem na de echo halen. Ik heb hem ook bij mijn 1e zwangerschap gehaald. 
Ik ben de dagen aan het aftellen. 
Ik hoop echt op een goede echo.. na 3x mag dat ook wel. Zolang ik geen bloed zie is het goed.
 
Zo is het r1988 zolang er niets verandert proberen niet te stressen maar dat is gewoon heel moeilijk!
Even persoonlijk vraagje hoe doen jullie dat met intiem zijn? Ik had er eerst geen zin in nu een paar x wel maar het is gewoon niet prettig na het klaarkomen zown kramperig gevoel in mn onderbuik... trekt wel weer weg maar zo is er niet veel plezier te beleven...
 
Wij hebben afgesproken tot de 1e echo geen sex te hebben. Mijn man.kwam er zelf mee. Omdat we het gewoon ook spannend vinden. Dat er een bloedvaatje knapt of iets dergelijks.. klink t stom misschien.
 
klinkt helemaal niet stom! ik word er daarna ook altijd weer zenuwachtig of het allemaal wel goed is enz en dan voel je zo je buik kramperig nou dat heb ik er eigenlijk niet voor over..
dus dan doen we het weer 2/3 week niet ofzo en dan uiteindelijk proberen we het toch weer en is het opnieuw eigenlijk niets aan :-(
beetje frustrerend hoop dat het nog beter word! mn vriend word er ook sip van dat ik het steeds niets aan vind 
 
Probeer er iets leuks van te maken. 
Koop een leuk setje.. verleiding enzo.. misschien werkt dat.
Is ook vervelend. 
 
ja de zin is er wel maar elke keer erna voelt het zo rot dat het de zin voor de volgende keer wegneemt nouja t is niet anders... hoe voel jij je nu? ook misselijk of/en erg vermoeid?
 
Ik ken het probleem ook, meiden. Ben nu op een punt dat ik zelf weer wat meer zin heb om gezellig tussen de lakens te doen. Ik was ook ontzettend bang de eerste periode, omdat ik ook regelmatig last had van die krampen en bang was dat er iets zou gebeuren met het kindje.
Daarnaast, als je vaak misselijk bent, heb je er sowieso minder trek in... Althans, niet mijn favo bezigheid op zo'n moment xD
 
Ik voel mij wel goed. Wel war vermoeid. Merk dat ik tijdens mijn dip (eet moment) sneller misselijk/duizelig word dus op tijd eten. Verder gaat het eoigeblijk wel goed. Heb nog steeds witte afscheiding. 
Nog 7 dagen!
 
Terug
Bovenaan