Zwanger worden na miskraam

R1988 hoe staat je vriend er nu in eigenlijk.  Is hij wel samen blij nu het er positief uit ziet?  Ik hoop het wel want het kan zo'n mooie tijd zijn als je dit samen doet! 
 
Melissa,
Hij is zeker blij. Alleen pas volgende week als we goede echo hebben. Kan hij er denk ik pas echt van genieten. Ik merk nu wel verschil hij heeft er wel meer vertrouwen in maar durft nog niet zo goed. Dat heb ik ook wel een klein beetje. Ik ben benieuwd nog een week wachten.
Ik twijfel heel erg wat we moeten doen qua nipt test of combinatie test. In de familie is er verder niks. 
We leven erg uit naar volgende week.
Ik loop nu in het ziekenhuis. Vind dat wel meer een drempel om te bellen zeg maar. Is minder makkelijk.
 
 
Melissa dat is zeker zo het kan ook onzekerheid geven voor ons was de reden dat als er wel wat uit komt we ons graag voorbereiden mocht het nodig zijn
Neem aan dat dit ook een vd redenen was waarom jij hebt gekozen voor de nipt? Wel apart dat er nu ook steeds meer verhalen komen dat het niet betrouwbaar hoeft te zijn dat maakt me wel weer onzeker...duim op een goede uitslag en idd straks de 20 weken echo.. als alles goed is hebben we afgesproken dan ook te gaan kijken maar babyspullen tot nu toe wachten we er nog mee
 
Melissa, wat fijn om weer van je te horen! Wat een ongelooflijk spannende tijden gaan er weer aankomen. Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed is met jullie kleine meisje! Hebben ze nog steeds geen verdere aanwijzingen gevonden dat ze wel trisomie 13 zou hebben?
R1988: Klinkt bekend die steken aan de zijkant, heb ik ook regelmatig last van (wsl de banden). Wat goed (liever niet eigenlijk) dat je ook misselijk wordt, is toch wel weer een goed teken :) Ik hoop dat de komende week snel voorbij gaat voor je en dat je volgende week een mooi echobeeld te zien krijgt. Ik ga voor je duimen!
Iris: Wij hebben ook de NIPT laten doen, omdat we graag wilden weten waar we aan toe waren, natuurlijk kan dat voor iedereen anders zijn wat de reden is. Bij mij heeft het een kleine 2 weken geduurd voordat ik een uitslag gekregen heb en werd gewoon gebeld door de assistente van de vk.
Denise: fijn om ook weer een keer van jou te horen! Wat vervelend dat je nog niet zwanger bent geworden. Wat irritant dat je cyclus ook steeds onregelmatig is. Is er helemaal geen touw aan vast te knopen?
Hier gaat alles goed, vandaag 17 weken zwanger. Hoewel wij hadden besloten om pas na de 20 weken echo dingen aan te gaan schaffen, zijn we (te druk?) bezig met dingen kopen... Het is zooo leuk en er was van alles in de aanbieding, zucht... Donderdag weer naar de verloskundige en dan weer hartje luisteren :D
 
Emsieb; ik merk inderdaad dar ik vooral op mijn dip momenten last kan krijgen can misselijkheid en in de auto (ben zelf wagen ziek) verder voel ik mij goed. En soms onzeker.
Ja je mag zeker al genieten en dingen kopen hoor! Super leuk natuurlijk. Lekker genieten ervan. Ik moet tot vrijdag werken. Dan vrij tot hopelijk dinsdag..  4 dagen zou lekker zijn. Heb het heel druk.. pfff veel trap lopen haha.  De tijd vliegt gelukkig. Inderdaad duimen. Vind het toch best wel spannend. 
Wij weten nog niet. Na de echo gaan we erover nadenken. Moeten ook denken hoe en wanneer vertellen.
Houden jullie 9 maanden boek bij?
 
 
Hoi dames 
ook al effe niet hier gelezen. Nou mijn ouders schoonouders en broes weten het nu allemaal. Heb nog wel een bloeding gehad na die eeste tijdens mijn verkoudheid. Maar alles is nog goed. Gevloelige baarmoeder mond. 
Ik ben nog gewoon aan het sporten zit in een hockey team ook al is het een riscico sport. Kans is wel klein. Heeft me tot nu toe echt energie gegeven. Dus bij 11/12 weken pas stoppen en ga ik denk zwemmen of zo blijven bewegen.
NIPT test laten we waarschijnlijk wel doen. Maar we hebben donderdag intake dus zullen we het er eens met de vk over hebben.
vandaag echt mega veel maag en darm krampen gehad. Dacht echt dit wil ik niet elke dag gaan hebben. Super winderig en misselijk?
 
 
Natuurlijk is het spannend, R1988! Dat heb ik ook nog lang gehad en  Ja, hoewel je vind dat dat niet hoeft ben je het wel...
 
ik hou een boek bij, die van Pauline Oud! Gekregen van mn schoonmoeder, ook bij de eerste zwangerschap gehad ?
 
 
Ik heb dat boekje ook emsie lekker zelf gekocht na de 2e goede echo haha vond m wel verdient :p heel leuk boekje vind ik!
 
Terug
Bovenaan