Zwanger worden na miskraam

Melissa ik vind ook leuk van je te horen was heel benieuwd hoe het met jullie ging
Wat is het snel gegaan zeg! Sterkte deze komende spannende tijd en duim heel hard dat alles goed is
 
 Iris hoe gaat het met jou? Ik heb net een klein stukje gelezen... maar 13 weken zwanger!  Hoe voel je je? 
Ik zal het zo leuk vinden dat we straks trots terug kunnen kijken naar een moeilijke tijd maar dat we daar allemaal goed uit zijn gekomen... en een mooi gezinnetje kunnen realiseren allemaal. 
Voor ons is het inderdaad heel erg spannend.  Om gek van te worden.  Maar we moeten hier doorheen helaas en het is ook nog lange niet afgelopen.  Vreselijk vreet dit je op maar het is helaas zo.  Ik hoop dat we er goed uit komen! 
Hoe voel jij je R1988? Ziek of juist niet? 
 
Ik snap dat het heel spannend is. 
Ik voel mij wel goed. Ben wel vermoeid. Gisteren wel heel erg misselijk on de auto. Ik had gisteren ook heel erg last van steken in mijn rechter lies, herkennen jullie Dit? 
Het was best vervelend.
Liefs
 
Melissa ik voel me eigenlijk wel oke ben wat gewend aan dat je vermoeider bent en mijn dagritme wat aangepast haha dus het gaat zo zn gangetje :) vooral heeeel blij dat de 12 week voorbij zijn en ik afgelopen donderdag nog zo'n mooie echo heb gehad! Op naar de uitslag vd nipt en de 20 weken echo blijven weer spannende dingen...
R1988 ja een trekkerig gevoel? Beetje strak alsof je keihard hebt gesport haha dat had ik wel
 
Ja dat zou wel kunnen zoiets. Moeilijk te omschrijven.  Hihi
Ik kijk heel erg uit naar de echo. 
Wanneer krijg je de uitslag van de nipt.
 
Ja dat weet ik eigenlijk niet afgelopen woensdag bloed geprikt zou iets van 2 week duren zei de vk. Weet ook niet of ik gebeld word of het hoor via de vk
Woensdag afspraak bij vk dus dan vraag ik het even :)
 
Hoi dames, ik ben een tijdje niet op het forum geweest dus heb heel wat leeswerk in te halen?.
Maar wat lees ik nu??!!!
R1988 en Christaaa jullie zijn zwanger ?, heel erg super gefeliciteerd en wens jullie een hele goede en mooie zwangerschap toe. Het is jullie gegunt ?
Alle andere zwangeren natuurlijk ook gefeliciteerd, en de andere dames welkom in de groep, het os etg druk geworden ?.
Met mij gaat alles goed, nog niet zwanger, wel rare testen gehad vorihe maand met vage streepjes maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn.
Vandaag had ik besloten om met ovulatie testen te beginnen en ja hoor hij is al positief dus de komende dagen hoop ik te weten wanneer mijn ei geweest is. Dan weet ik tenminste wanneer mijn nod is, mijn cyclus is na de laatste ma nog steeds erg onregelmatig.
nou ik kom af en toe even de berichten nalezen want is teveel ineen keer??.
Liefs Denise
 
 R1988 die klachten zijn heel normaal inderdaad. Je lichaam begint te veranderen door de hormonen.  Niks om je druk over te maken.  Maar met alles wat je aan het twijfelen maakt kun je altijd bellen met je verloskundigenpraktijk. Niet vervelend vinden hoor... en hier kun je het altijd vragen natuurlijk ;)
 
Wbt de nipttest... de uitslag bellen ze door.  Je wordt niet gevraagd en afspraak te maken.  Ik hoop zo voor je dat deze goed is.  Ik hoop dat je je ook beseft dat als er geen leuke berichten uit komen het een hele onbetrouwbare test is. Dat heb ik zelf natuurlijk ondervonden. En zo lang je goeie echo's hebt heb je een goeie houvast.  Mag ik vragen wat de reden is dat je de nipttest hebt gedaan? 
Ik hoop voor iedereen dat je er goed over na denkt voor je zo'n test doet.  Mocht er bij mij uitkomen dat mijn kleine meid die chromosoom niet heeft heeft het mijn hele zwangerschap verknalt. Het heeft een half jaar lang onzekerheid opgeleverd of ze het dan wel haalt. Dat is niet niks wat je krijgt te verwerken.  Iedereen moet zijn gevoel volgen in testen en onderzoeken maar ik wil het jullie wel meegeven. Ga ook nadenken wat een slechte uitslag met je kan doen.  De nipttest is wel heel betrouwbaar als er niks wordt gevonden. Dat kan je geruststellen natuurlijk.  En als je dan de 20 wk echo hebt gehad heb je al heel wat getackelt...
 
Terug
Bovenaan