Zwanger worden na miskraam

Spannend hoor R1988! We leven allemaal zo met elkaar mee, zo fijn! Nog maar een weekje!! Regelmatig eten is inderdaad heel goed ik at elke 1,5-2 uur zo’n beetje en alleen dingen die ik lekker vond (maakt in het begin nog niet zoveel uit ?). Ik hoop dat het binnen de perken blijft voor je!
Iris, het valt nu gelukkig mee tegenwoordig! ? ook voor de rest weinig lichamelijke klachten, alleen bandenpijn soms licht, maar dat is goed te doen ?
 
Ik hoop ook niet dat het erger word.
Ik probeer inderdaad regelmatig te eten.
Ja dat is zeker heel fijn! Vind jullie steun ook heel erg prettig! Gewoon dat het ook goed kan gaan. Goed voorbeeld. 
Morgen 6 weken. Vorige keer ging mis met 6+3..
 
 
K vind dit ook het prettigste topic met jullie! Fijn om te delen in niet zulke leuke dingen en ook de leuke!
Bah r1988 daar zit je dan weer zo tegen aan te hikken he nou hoop dat de week zooooo voorbij is en je de 7 week hebt en dan de echo!
 
Ja wel een beetje ja. Maar met ook wat krampjes en steekjes. Merk dat het zapper was vandaag op het werk. De wasmachine staat in kelder en drogen op zolder?..best pittig.
Tot vrijdag werken en dan weekend. 
Nu lekker serie kijken ? lekker mango en boulion. 
Als alles goed gaat wat zouden jullie dan van groep appe vinden? Mij lijkt het heel erg leuk met gezicht erbij etc. ?
 
R1988 dat lijkt mij ook wel handig! Vind t forum soms wat omslachtig maar ook weer lekker anoniem Haha
Ik laat manlief de volle wasmanden tillen hahaha zet de vieze was klaar boven en sjouwt hij t naar beneden en uiteindelijk weer opgevouwen naar boven :) zie me zelf al vd trap vallen juist nu! En t is best zwaar
En heel lui er komt een schoonmaakster nu 1x in de 3 week vooor de grote dingen 
 
Het is ook niet thuis maar op het werk. Thuis doet manlief de was. Hihihi. 
Maar ik snap inderdaad dat het zwaarder word. Manlief had al gestofzuigd hihi. Dus lekker niks doen nu..
 
Terug
Bovenaan