Hallo allemaal ,
4 weken geleden heb ik met 10 weken een miskraam gehad.
met 8 weken mijn 1e echo gehad. hier was een vruchtje zichtbaar met een kloppend hartje. Het eenigste wat een beetje verontrustend was dat het vruchtzakje aan een te kleine kant was ten opzichte van het vruchtje. Daarom mocht ik met 10 weken terug komen voor een extra echo. Op deze echo was het vruchtzakje gegroeid maar helaas was er geen kloppend hartje meer aanwezig en was het vruchtje niet mee gegroeid.
2 dagen later na het ziekenhuis gegaan , op de echo was ik het vruchtzakje met het vruchtje al verloren die nacht, maar er zat nog slijm in mijn baarmoeder. op advies van de gynecoloog misoprostol (tabletten) gebruikt. Donderdags 1x 4 tabletten gelijk ingebracht. Heel veel last van krampen gehad en het gevoel dat ik erg veel verloren had. Maandags weer na de gynaecoloog om te kijken of alles weg was maar helaas nog niet helemaal. Weer 1x 4 tabletten gekregen , niet totaal niks van vernomen. Donderdags weer terug voor controle. Dacht dat alles nog wel niet weg zou zijn omdat ik niks had gevoelt maar wonderlijk was alles weg. De gynaecoloog zij daarbij dat het ook wel eens mee mocht vallen. Na 2 weken na mijn laatste tabletten gestopt met bloeden. Een paar dagen bloedvrij geweest en toen langzaam weer wat bloedverlies met gemeenschap. Maakte me hier weer druk over en onzeker , zou het dan nog niet allemaal weg zijn? Gelezen dat een volgende menstruatie langer weg kon blijven. Toch gebeld na de HA en zij vertelde me dat de baarmoederwand wat gevoelig kon zijn of dat het toch het begin van de menstruatie kon zijn. En indd 4 weken na mijn 1e misoprostol (tabletten) volgensmij weer ongesteld. Ik twijfel nog wel omdat ik maar echt een week ofzo niet gebloed heb na de miskraam en daarna weer langzaam begon te bloeden , en nu gewoon echt bloed. Best snel dus. Mijn ongesteld is heftiger en gevoeliger. Ben blij dat ik zo snel weer ongesteld ben geworden en dat mijn cyclus weer ‘normaal’ is. Nu afwachten hoe het allemaal verder gaat lopen
xx Gr Jacky