Zwanger worden na miskraam

R1988: wat fijn! Ben zo blij voor je! Wauw! Geniet ervan! Wanneer heb je volgende echo? Zal voor jullie wel echt spannend geweest zijn!
 
Van harte gefeliciteerd R1988!!! Ik heb een tijdje hier meegeschreven maar ben nooit gestopt met meelezen. Zo ontzettend fijn voor je!!!
Voor alle andere dames... ook hier ligt er na 3 miskramen een prachtige zoon van 5 1/2 maand in zijn ledikantje te slapen. Onze dochter was in 1x raak en toen na 3 miskramen toch nog een heel groot wonder mogen krijgen!
Een hele dikke knuffel voor iedereen!
 
Gefeliciteerd R1988... wat fijn en een geruststelling dat alles er goed uit ziet!  Geniet ervan ;) en volgende week donderdag weer een echo dat is wel lekker. Geeft je een beetje vertrouwen vooral in de spannende onzekere weken.  ENJOY! ;)
En dames die net allemaal een miskraam hebben gehad.  Het is natuurlijk verschrikkelijk om een miskraam te krijgen maar soms is het niet zonder reden dat moeder natuur beslist en soms is het niet te snappen.  Het voelt machteloos en verdrietig maar het geeft ook aan dat je wel zwanger kan worden.  Veel van ons zijn weer gelukkig zwanger of hebben inmiddels een kleine gekregen dus verlies niet de moed en de hoop want die is er zeker wel.  Sterkte allemaal met jullie verlies en hopelijk vinden jullie de kracht om er doorheen te komen...
 
R1988 wat een mooi bericht! Fijn meid dat de echo goed was. Je zal vast met knikkende knietjes naar binnen zijn gegaan (dat had ik althans de eerste paar keer). Voel je je ook anders dan bij je andere zwangerschappen?
MamaVanNoor is jouw zoontje alweer 5 1/2 maand? Wat gaat de tijd snel. De mijne is al bijna 2 1/2 maand.
Heel veel sterkte gewenst aan de meiden die net een miskraam hebben gehad. Neem de tijd ervoor om het een plek te geven. Dit forum heeft mij daarmee destijds geholpen. En hou moed! 
 
Terug
Bovenaan