Zwanger worden na miskraam

Ik lees al heel lang mee en kom mij ook aansluiten. Mijn eerste zwangerschap ia geeindigt aan het eind van week 8, hier kwamen we  pas 6 weken later achter toen ik in de 14e week ging voor hartje luisteren. Mijn 2e missed abortion was in week 5. Heb nu 1 keer een slechte uitslag op stollingstest gehad en aankomende week voor de tweede test.
 
 
Sanne; ja ik vond het super spannend! Trillende handen en slecht geslapen. Overigens nog steeds slecht Slapen
Ja ik voel mij wel anders. Heel vermoeid. Meer last van mijn onder rug en echt vaker plassen. Gelukkig niet misselijk.
Volgende week donderdag mogen we weer. Heel fijn.
 
Hoi NRT, hoe is je tweede test gegaan? Hebben ze weer een stollingsafwinking gevonden? Krijg je daar dan medicatie voor? 
Ik heb zelf twee miskramen gehad. Zou graag vervolg onderzoek willen, maar daar ziet de huisarts niets in. Ik heb al een zoontje, dus verwacht dat er niets medisch is. Aan die hoop moet ik me dan maar vasthouden, maar dat is soms zo moeilijk. Je wil zo graag iets en nu lukt het niet.... Ik merk dat nu na de 2e miskraam het echt ladtiger is om door te gaan. Hoe gaat dat bij jullie? 
 
Vandaag is het in het buitenland “pregnancy and infant loss Remembrance Day” en vanavond om 19.00 kun je een kaarsje aansteken voor je verloren kindje bij een EUG/miskraam/vroeggeboorte of anderszins.
Als iedereen z’n kaarsje een uur laat branden, krijg je door de verschillende tijdzones een “wave of light”.
http://www.october15th.com

Ik ga vanavond 3 kaarsjes branden. Wie doet er mee?
 
Wij hebben vanavond voor ons engeltje een kaarsje gebrand.
Het is nu 4,5 week geleden dat ik mijn buiten baarmoederlijke zwangerschap heb gehad en merk dat het sinds donderdag beter gaat nadat mijn cyclus weer opgang is gekomen.
Wordt nu alleen moe van de mensen die vragen wanneer we beginnen aan een volgend kindje. Merk dat wij hier nog niet aan toe zijn en dit eerst een goed plekje willen geven en verwerken
 
 
Hallo Dames,
In februari met de pil gestopt en ik heb op 16 augustus een complete miskraam gehad. Vruchtje was gestopt met 6wkn, met 8wkn bij de VK geweest en binnen een week was het compleet.tot op heden geen menstruatie gehad en veel klachten als vermoeidheid, haarverlies, stemmingswisselingen. Nu heb ik van de huisarts duphaston gekregen, dit moet mij cyclus weer op gang helpen. Iemand hier ervaring mee?
ben altijd al heel gevoelig geweest voor hormonen dus een beetje huiverig,maar we willen graag door.
liefs
 
Nena, ik krijg volgende week vrijdag de uitslag dus nog even afwachten! Ik heben na mijn miskramen nog een keer een vals positieve test gehad, clearblue met wekenindicator. Dat was wel een enorme domper,is ook geen miskraam geweest volgens de arts.
 
Hoi Joycke, daar heb ik geen ervaring mee. Wel fijn dat ze iets hebben om je cyclus op gang te helpen. Uitproberen kan geen kwaad toch? Al snap ik de spanning voor evt bijwerkingen. Heel veel succes! Laat ff weten of het voor je werkt. 
NRT, spannend dus nog even. Wat hoop je dat er uit de testen komt? 
Ik heb nu vooral nog last van de 'naweeen' van de miskraam. Veel moe, stemmingswisselingen en erg emotioneel. Ik wilde dat ik het kon overslaan. Zou graag door willen. Maar wachten lijkt het enige wat nu nog rest. Ik vind het lastig om hoop te hebben merk ik. 
 
Terug
Bovenaan