Zwanger worden na miskraam

Hoi dames, 
ik heb 4-10 een curretage gehad na een zwangerschap van 12 weken het hartje was gestopt met 8 weken. 
Nu heb ik 1 dag daarna nog een beetje gevloeid en daarna had ik gewoon weer normale afscheiding. 
Nu sinds gister weer bloedverlies. Het lijkt op een ongesteldheid had ook al een paar dagen hoofdpijn wat ik ook altijd heb voor dat ik ongesteld word. Maar is dit niet heel snel het is nog 2 weken geleden? 
Mn gynaecoloog had wel gezegd dat je je menstruatie na 2 a 6 weken kan verwachten. 
 
Nena aan de ene kant liever niks maar aan de andere kant als er wel wat uitkomt weet ik waar het aan ligt en het kan wel behandeld worden met medicijnen. Ik was de eerste 2 keer binnen een maand zwanger maar duurt nu wel alweer een stuk langer daar maak ik me wel zorgen om.
 
Melissa en Sanne. Ik heb vanochtend echo gehad. Alles zag er goed uit?. Melissa ik heb nog veel aan je gedacht. Hoe gaat het met jou heb je de uitslag van de vruchtwater punctie gehad?
Vandaag 8+5 en over 2 weken de termijn echo.
G
 
Ooh R1988 wat een mooi bericht zeg, ben erg blij voor je dat het goed gaat. (Jaja ik lees ook nog steeds mee ?).
ik ben weer naar de volgende ronde maar geef de moed niet op ?
 
Terug
Bovenaan