Zwanger worden na miskraam

Ik vind het wachten nu eigenlijk vooral vreselijk. Bijna 3 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad, ik heb sinds een paar dagen heel erg last van rommelende darmen en steekjes in mijn buik.

Morgen moet ik weer op controle voor een echo, om te kijken of alles echt schoon is.

Ik wil het liefst gewoon weer ongesteld worden, dan weet ik dat alles weer goed geregeld is in mijn lichaam.

Hebben jullie daar ook last van?
 
Hier helaas ongesteld geworden met een cyclus van 37 dagen ik baal echt pfff op naar ronde vier nou messchien niet gek na een mk dat je eerst nog ongesteld wordt maarja positief blijven.

liefst
 
Wat een ellende mamaF.  Dat je ook zelf de keuze moest maken lijkt me vreselijk. En nu weer een miskraam.  Het zit je niet mee,  ik hoop dat je gauw weer zwanger bent.  Ik deel dezelfde drang en frustratie met je! Heel veel sterkte en hopelijk ook gauw positief nieuws bij jou.

Wandana jammer dat het niet gelukt is.  Ik ben voor de 2de ronde nu na mijn miskraam. Ik moet zondag ongesteld worden maar voel misschien een kans dat ik zwanger kan zijn. Ik heb flinke steken al 5 dagen en vanaf gister wel een beetje zeurende buikpijn. Hele zeer rug en dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap.  Ik heb ook nog beste afscheiding en heb vanaf gister zere borsten en best veel moe. Of zal het allemaal toch tekenen voor de menstruatie zijn? Ik had vroeger nooit zoveel last van de menstruatie nml. Maar de eerste keer na de miskraam bloedde ik zo hevig... misschien horen die klachten nu bij een menstruatie. Ik twijfel nu een beetje aan mijn eigen lichaam. Ik hoop dat het volgende maand lukt bij je.  Rot dat je zo de feestdagen in moet he! Sterkte...
 
Dankjewel Melissa, het blijft een spannend moment. Ik ga er morgen toch anders heen dan de vorige keer, maar dat zal iedereen hier herkennen.

Ik laat het morgen weten.

Voor jou ook spannend Melissa. Zou super zijn als je nu alweer zwanger zou zijn.
 
Ja dat geloof ik gelijk, het is ook een spannende tijd. Als het hartje maar klopt dan heb je al heel wat gewonnen!

ik ga hier kapot vd zenuwen, ik durf niet te testen. Ben bang voor de teleurstelling of dat ik te vroeg test. Ik wacht nog zo lang mogelijk.

Ik temperatuur mij zelf iedere ochtend Nu ineens zakt mijn temperatuur van 37.0 naar 36.7 is dat niet gek? Als ik de vorige maand bekijk zakt deze pas langzaam als ik ongesteld wordt. Iemand ervaring mee?
 
Vorige week woensdag na 7 wkn zwangerschap is bij mij alles losgekomen:(. Heb 5 dagen gebloed, veel stolsels.. verloskundige geeft aan dat ik niet hoef terug te komen en dat alles er dan wel uit is.

Nu ander halve week later sinds eerste dag bloeding merk ik bij activiteiten dat ik nog best wat buikklachten heb. Weet iemand of dit hoort? Met activiteiten bedoel ik veel activitieve bewegingen, trappen lopen, boodschappen tillen etc. Het is nog maar kort geleden maar maak me toch wat zorgen.

 
Terug
Bovenaan