Zwanger worden na miskraam

Hoi melissa.

ja ik baal echt me mens wilt alleen niet echt op gang komen ik spot alleen een beetje nu pfff.

toen ik in okt zwanger was had ik ook idd de zelfde klachten als jou zere rug steken een hele erge honger moe enzo maar had het dit keer niet ook al was ik overtijd en symtomen zegen niet alles bij me andere twee zwangerschappen had ik helamaal geen klachten.

was je na je mk al een keer ongesteld geweeest?

Dit is nu me eerst menstruatie na me mk had zo gehoopt dat ik weer gelijk zwanger zou worden en zou zo een mooie kerst en verjaardags kadoo zijn geweest maar ik moet de moed niet opgeven gewoon door blijven gaan maar het doet wel pijn als ik zwangere vrouwen. Ziet en dan denk hun wel en ik niet hoe kan dat is er iets met mijn dat ik niet zwanger kan worden. Hoop voor jou wel meis spannend laat me weten oke zal voor je duimen wanneer ga je testen?

Liefs xx
 
Mijn 20 wk echo was goed. De verloskundige was zo enthousiast dat ze per ongeluk het geslacht heeft verteld..

We krijgen een zoon!!!

Geen afwijkingen en man wat een druk kind is t! Ik voel m iedere dag schoppen en draaien en zwemmen. Heerlijk!



Annemarie, jeetje wat een klotesituatie zeg.. wat kan er dan veel achter weg komen. Goed dat je niet alleen de doemverhalen leest, ik deed dat zelf ook wel hoor. Maar probeer kracht te putten uit de positieve verhalen en door vooruit te kijken (ja ik heb makkelijk praten nu, maar ik ben echt niet de 8 meest ellendige weken uit mijn leven vergeten)

En wat de anderen hier ook zeggen, praat erover.. het verbaasde mij ook hoeveel mensen in mijn omgeving een miskraam hebben gehad en er niet over hadden gepraat tot ik erover begon.

Sanne, succes vandaag! Ik denk aan je

En Melissa ik duim voor je



Liefs Lyn
 
Ik heb 1 menstruatie gehad na mijn miskraam. Ook een goeie ook, heb goed gebloed.  Ik hoef niet meer te testen ik ben vanmiddag helaas ongesteld geworden. Mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden. Ik wordt er onzeker van. Ik ben nu ff helemaal chagrijnig van de teleurstelling.  Ik wordt er gek van dat het zo vreselijk leeft iedere dag. Ik wordt er gehersenspoeld van. Maar we moeten weer door. De feestdagen mogen van mij snel om zijn, had er al geen zin in maar nu helemaal niet meer.  Lig het liefst de hele dag in bed en sluit me liever af van de buitenwereld.

Wat fijn Lyn dat alles goed is bij de 20weken echo... en een jongetje gefeliciteerd! Ik wens je alle goeds toe en leuk dat je het met ons deelt.
 
Melissa balen dat je ongesteld bent geworden. De afgelopen maanden heb ik ook getemperatuurd en de temperatuur moet echt hoog blijven. 0,3 is al veel, maar helaas weet je dat nu ook. Je kan jezelf er helemaal gek mee maken. Ik had dat in september toen dacht ik ook dat ik zwanger was, maar toen kelderde mijn temperatuur ook en een uur later was ik ongesteld. Trek een lekkere fles wijn open en op naar de volgende ronde!

Ladymaria, als je er geen goed gevoel bij heb dan vraag je toch nog een echo aan? Dan weet je zeker dat je alles kwijt bent.

Lyn, wat leuk een knul. Wilden jullie het ook weten? Fijn dat je nu kan genieten en dat alles goed gaat.

Mijn echo was vanmorgen ook goed en ik ben waarschijnlijk morgen 9 weken (ipv 8+2). Tussen kerst en oud en nieuw de termijnecho of misschien al de combinatietest. Ik was totaal niet zenuwachtig totdat ik bij de verloskundige binnenstapte. Ik ben begonnen met huilen en kon niet meer stoppen van alle spanningen van de afgelopen weken of we niet weer een leeg vruchtzakje te zien zouden krijgen. Gelukkig werden het tranen van blijdschap.

Meiden, neem Lyn en mij als voorbeeld, wij weten helaas ook hoe het is om een miskraam te krijgen en wij zijn ook weer zwanger (al ligt het bij Lyn wel iets anders...). Het lijkt wel of ik aandelen heb, maar ik dweep bij acupunctuur. Ik was gelijk zwanger met als resultaat een mooi kloppend hartje.

Het komt bij jullie ook vast goed, al is het gewoon ontzettend balen als je weer ongesteld bent geworden en voor je gevoel weer een maand verder bent. Blijf erin geloven, al is dat niet altijd makkelijk.

Succes!
 
Hoi allemaal

Ik kon afgelopen dagen niet inloggen had steeds foutmeldingen maar nu lukte het wel! Er is veel geschreven. Wat goed om te horen dat gewoon zomaar weer raak kan zijn! Dat geeft me hoop.

Ik vind het allemaal zenuwslopend. Op elke steekje, krampjes of iets anders ben ik alert. Ik denk wel dat ik net de ovulatie heb gehad. Dit was denk ik 10 dagen na mijn miskraam. Als ik mijn gebruikelijke cyclus aanhoud dan word ik rond 29 december ongesteld. Vind het erg spannend of dat ook zo zal zijn. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ik direct weer zwanger zal zijn dus kijk uit naar mijn menstruatie. Want dan weet ik ongeveer mijn cyclus.

Doen jullie nog dingen wel of juist niet om de kans zo groot mogelijk te maken?

Wij hebben trouwens veel mensen verteld over de miskraam. Dit is toch fijn omdat ik veel begrip ervaar en natuurlijk steun. Ook dan merk je hoeveel mensen er ook mee te maken hebben gehad.

Ik merk dat ik lichamelijk wel herstelt ben behalve dat mijn conditie wat is verslechterd door het laten slonzen van het sporten. Mentaal hebben we ook plek gegeven maar ik merk wel dat ik er veel mee bezig ben. Ik hoop dat dit iets minder wordt want ik denk dat dat beter is voor mezelf en de kans om zwanger te worden.

Oh ik vind het allemaal zo spannend. Ook voor jullie. Ik gun iedereen een goede zwangerschap!

Succes allemaal!
 
<span style="font-family: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19.5px;">Sanne jij hebt aan accupunctuur gedaan de laatste weken... nu was ik ff op onderzoek van hoe en wat en stuitte ik op de volgende tekst:</span>

<span style="font-family: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19.5px;">acupuncturist gaat ervan uit dat een verminderde energiedoorstroming van de lever en de nieren de oorzaak is van je onvruchtbaarheid. Mensen met een lage nierenergie hebben vaak klachten als kou, een lage rugpijn en een verminderde vruchtbaarheid. Een acupuncturist kan je vruchtbaarheid vergroten. Dit doet hij door je nierenergie te verhogen. Herkende jij je hierin?  Bij mij kloppen die klachten nml. Ben even benieuwd als je dat wil delen?  En hoe heb je het ervaren?  Wat heeft het met je gedaan?  Heb je het ook gecombineerd met kruiden? </span>

<span style="font-family: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19.5px;"> Groetjes Melissa</span>
 
Goed om te lezen dat alles goed was vandaag Sanne. Ja ik brak ook bij de verloskundige, alle spanning en emotie kwam eruit. En je bent zoooo bang dat het niet goed is. Je probeert je op t ergste voor te bereiden maar van binnen hoop je met alles wat je in je hebt dat t goed zit.

Voor de andere meiden hier gaat dat moment ook komen.. echt waar... nu voelen de dagen als weken en lijkt je leven soms over niks anders meer te gaan. Maar dat moment dat je dat tweede streepje ziet komt weer! En ook al ben je dan deze tijd echt niet vergeten, het verzacht wel de pijn.

Fuck andere mensen die zeggen dat je t los moet laten en verder moet gaan (excuus voor mijn taalgebruik) Het is jouw lijf, jouw leven en niemand kan voelen wat jij voelt. Doe het op jouw manier! Ze zeggen misschien dat t niet lukt omdat je er teveel mee bezig bent, nou dat ging bij mij ook niet op hoor. Ik zocht alles uit, temperatuurde, testte etc etc en t lukte ook. Dus.  Het is mooi voor je eigen rust als je het los kan laten, maar ieder heeft zijn eigen manier van coping.

Dat wou ik nog ff kwijt :)

 
Terug
Bovenaan