Lyn, leuk weer wat van je te horen! Jij bent gewoon al 21 weken. Hoe voel je je? Succes straks met de 20 weken echo. Geniet ervan en laat even weten hoe het was.
Ik voel me toch wel anders dan de vorige keer. Mn misselijk waarvan ik de vorige keer geen last had. Geeft me nu ook een soort van "prettig" gevoel al hoeft dat natuurlijk niks te zeggen. Durf het nog niet te hard uit te spreken, maar heb nu wel het gevoel een kloppend hartje te gaan zien. Maar ja, eerst zien...
Jeetje Annemarie, ben je er nu nog niet van af? Ik heb geen idee of het zo lang kan duren. Wat ik al schreef is dat ze bij mij helemaal niks gedaan hebben. Ik moest 2x 4 pilletjes inbrengen (na 4 uur de 2e keer). Hoeveel heb jij er ingebracht? Ik heb die dag zelf (al was het zondag) de verloskundige gebeld of het kon dat ze niks deden en de ochtend erna de gynaecoloog. Waarschijnlijk ben je toch nog niet alles kwijt. Ik zou om een echo vragen en mocht je nog niet schoon zijn, je laten curetteren. Voel je niks van en je bent er gelijk van af (althans dat had ik). Het is natuurlijk wel een operatie, maar dit trek je ook niet heel lang denk ik. Ik voelde me zo opgelucht en schoon toen ik gecurreteerd was. En je bent al met acupunctuur bezig. Hopelijk mag jij ook snel weer zwanger zijn.
Lijkt me super heftig om het vruchtje te zien. Vind het zo erg voor je.
Annemarie sterkte en Lynn veel plezier (hoe haaks staat dit op elkaar...)