Zwanger worden na miskraam

Lyn, leuk weer wat van je te horen! Jij bent gewoon al 21 weken. Hoe voel je je? Succes straks met de 20 weken echo. Geniet ervan en laat even weten hoe het was.

Ik voel me toch wel anders dan de vorige keer. Mn misselijk waarvan ik de vorige keer geen last had. Geeft me nu ook een soort van "prettig" gevoel al hoeft dat natuurlijk niks te zeggen. Durf het nog niet te hard uit te spreken, maar heb nu wel het gevoel een kloppend hartje te gaan zien. Maar ja, eerst zien...

Jeetje Annemarie, ben je er nu nog niet van af? Ik heb geen idee of het zo lang kan duren. Wat ik al schreef is dat ze bij mij helemaal niks gedaan hebben. Ik moest 2x 4 pilletjes inbrengen (na 4 uur de 2e keer). Hoeveel heb jij er ingebracht? Ik heb die dag zelf (al was het zondag) de verloskundige gebeld of het kon dat ze niks deden en de ochtend erna de gynaecoloog. Waarschijnlijk ben je toch nog niet alles kwijt. Ik zou om een echo vragen en mocht je nog niet schoon zijn, je laten curetteren. Voel je niks  van en je bent er gelijk van af (althans dat had ik). Het is natuurlijk wel een operatie, maar dit trek je ook niet heel lang denk ik. Ik voelde me zo opgelucht en schoon toen ik gecurreteerd was. En je bent al met acupunctuur bezig. Hopelijk mag jij ook snel weer zwanger zijn.

Lijkt me super heftig om het vruchtje te zien. Vind het zo erg voor je.

Annemarie sterkte en Lynn veel plezier (hoe haaks staat dit op elkaar...)
 
Hallo allemaal,

Ik heb al jullie reacties gelezen en wil graag ook mee praten. Ik ben 13 mei gestopt met de pil. Na een positieve test, een goede 8 weken echo gehad maar helaas bij 11 weken echo geen kloppend hartje meer. Door middel van misoprostol (4 pillen) is de miskraam opgewekt, de reactie was heftig met veel buikpijn (weeën bleek achteraf) en heel veel bloedverlies. Ik ben duidelijk het vruchtje en de placenta verloren. Op 1 december controle echo in ziekhuis en we mogen weer verder. Heel fijn. Voor ons weer ronde 1! Ben heel benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden en hoe mijn cyclus zal zijn. Ik heb geen meetbaar hcg meer in mijn urine.

De miskraam was heftig omdat we het plan hadden om na de 11 weken echo het te gaan vertellen aan familie en vrienden. Dit werd nu vertellen over het verlies van de droom in juni papa en mama te mogen worden. Het was heel fijn om het te delen en de vele steun te krijgen. Moeilijkst vind ik vooral het voorlopig loslaten van je toekomstplannen met een kindje en het afwachten... ook ben ik bang voor de teleurstellingen als het wachten lang duurt en de angst dat het mis kan gaan!

Ik hoop voor jullie dat het goed mag blijven gaan, gefeliciteerd alle zwangere vrouwen. En veel succes met alles voor iedereen die net als ik hoop op een nieuwe goede en gezonde zwangerschap!
 
Wauw Lyn alweer 22 weken.  Wat fijn dat het zo goed gaat.  Was de 20 weken echo goed?

En Annemarie wat duurde dat lang hoe gaat het nu met je?

A1987 wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Net voor je het iedereen wil vertellen... ik snap dat je wereld even in stort.  Zoveel onzekerheid weer hoe verder.

Ik heb alvast een test gedaan... was helaas negatief.  Misschien te vroeg getest. Probeer volgende week nog een keer.  Ik kon niet wachten. Wasmachine 6 dagen na mijn positieve ovulatietest.  Ik wordt zo gefrustreerd van dat wachten en de onzekerheid.  Ik hoop zo dat ik te vroeg was met testen en dat ik volgende week niet ongesteld wordt! Pff moelijk dat wachten!
 
Hey dames

Ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis zaterdag...

Na een echo zat er toch nog teveel aan stolsels dus opnieuw 4 tabletten gekregen naar ze wilde dit graag in de gaten houden. ..

Dus ik werd op de kraamafdeling gelegd, wel alleen hoor maar dat was wel ff naar.

Hebben ze mij 8x lopen prikken rondom pols etc omdat ik dunne aders heb en ze wegrollen . De bedoeling was een waaknaaldje en dan zondagochtend een echo en nuchter blijven voor eventueel een curettage.

Maar ik mocht naar huis, hij zag wel stolsels maar ik moet woensdag nog eens via een echo kijken of die dan ook weg zijn...jezus dames wat een ellende man! ik wist echt niet dat er zo'n nasleep van kon zijn...

Wat ik nu probeer is niet de verhalen te lezen bij mensen waar het steeds maar fout gaat ergens denk ik gewoon Annemarie dit was pure pech de volgende keer blijft hij/zij plakken maak je niet druk...

Maar internet is nu soms gewoon echt niet handig al die doem verhalen  :-(

Wel weer fijn om dit even van me af te kunnen schrijven...Ik vloei nog behoorlijk daar word ik sago van heb de neiging een tampon erin te stoppen dat gore maandverband bah...het belemmert me enorm iig...

Jammer dat de test negatief was melissa moet goedkomen

Xxxx
 
Oh wat heftig annemarie! Ik had ook hevig bloedverlies en was ook maandverband spuug zat. Echt vies! Maar ja, het moest... hopelijk herstel je nu snel en kan je ook verder!
<p style="text-align: left;">Melissa wat vervelend dat het nu niet positief was! Ik kan me zo voorstellen dat wachten is slopend. Wanneer ga je weer testen?</p>
 
Terug
Bovenaan