Zwanger worden na miskraam

Hoi allemaal
3 dagen voor ik ingeleid zou worden heeft ze mijn vliezen gebroken... zondagavond om 23.00 braken deze.  Ik heb een verschrikkelijke bevalling gehad en ben vreselijk ingeknipt en ingescheurd. Heb ontzettend last van de hechtingen grr.  Mijn kleine is uiteindelijk met de vacuümpomp gehaald!  31-10 om 10.42 uur is ze (Lotte )eindelijk geboren en ze doet het heel goed.  Ze is zelfs van de IC af en hebben nu een kamer voor ons zelf dat geeft wel rust.  Nu is het proberen haar stabiel te houden tot de operatie. Alleen hebben we nog geen datum. De bedoeling is eind van de week. Dus spannende tijden komen nog. Liefs Melissa
 
 
Melissa, van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam en super fijn dat ze het zo goed doet. De bevalling klinkt minder, brrrr.... Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig. Mag je haar ook lekker veel knuffelen of moet ze in haar bedje blijven? Wat een spannende tijden gaan jullie tegemoet. Hopelijk kunnen jullie de zware tijden daarna achter jullie laten en echt van elkaar gaan genieten!
Meid, heel veel sterkte! En mocht je in de gelegenheid zijn, wil je ons op de hoogte houden?
Veel liefs, 
 
YvdH ik werd na 4 weken weer ongesteld en mijn cyclus was als daarvoor. Na anderhalve week of zo heb ik wel een zwangerschapstest gedaan om te weten of het hormoon uit mijn lijf is. Ik ben toen ook begonnen met temperaturen. Dat gaf mij wel een goed inzicht van mijn cyclus en checkte dat met ovulatietesten. 
Later ben ik begonnen met acupunctuur en was ik na 2 behandelingen zwanger. Het resultaat ligt nu in de box (inmiddels alweer 3 maanden).
Als ik in jouw plaats zou staan zou ik met een week of zes testen en ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. Merk je niks aan je lichaam dat je ongesteldheid eraan zit te komen?
Succes! 
 
Melisa, heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Lotte (leuke naam?). Heel vervelend dat je zo een nare bevalling hebt gehad maar hoop dat je snel zal genezen. Mijn eerste was ook zo een drama van26 uur elke 4 minuten weeen maar geen ontsluiting, maar het ergste heb je nu gehad, wanneer word ze geopereert? 
 
 
Gefeliciteerd melissa! Ze is er! Hopenlyk knap je zelf snel op en geniet je ondertussen van je meisje.
Heel veel succes de komende tijd!
 
 Hallo dames ook ik wil mij aansluiten in deze groep. 
Ik heb begin juni een MK gehad van 5 weken, het was mijn eerste zwangerschap. En sindsdien heb ik een enorme kinderwens, maar tot op heden nog niet zwanger geraakt. Ik zit in mijn 6e ronde nu:( Is dit normaal?
 
Terug
Bovenaan