Zwanger worden na miskraam

Roosje, wat hefrig zeg. Het kan natuurlijk wel. 
Vandaag 12 weken zwanger een hele mijlpaal!❤
Lhoe gaat het met de rest?
 
Melissa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat je lekker van haar kunt genieten
 
Melissa! Gefeliciteerd met de geboorte van Lotte! Hoe gaat het nu met jullie? Al beetje bekomen van je bevalling? Al bekend wanneer operatie is? Fijn dat ze bij je op de kamer is.
R1988: een mijlpaal! Ben zo blij voor je! Hoe voel je je? Heb je termijn echo al gehad?
Roosje: wat rot. Sterkte. Het geduld hebben is lastig. Maar ben het met emsie eens. Probeer het zoveel mogelijk los te laten.
Emsie: dat schiet al op! Fijn de fysio goed helpt.
Hier alweer 16 weken en kan niet wachten om mijn kleintje te kunnen voelen bewegen! Verder wel veel last van mijn bekken (altijd al zwak punt), maar dat is beetje eigen schuld, want heb te lang in de tuin gewerkt!
En de meiden die nieuw zijn: zoals je leest komt het bijna altijd goed! Succes
 
Bedankt voor de felicitaties ?
Hoe gaat het met de zwangeren onder ons? 
Met mij gaat het redelijk,  ik begin zelf langzaam te herstellen en mijn kleine meid doet het heel goed.  Ze heeft woensdag de operatie gehad en is goed verlopen.  Wel heeft zij een probleem met haar linker long,  deze houd teveel vocht vast maar hun vertrouwen erop dat dat goed komt alleen duurt dat wat langer.  Ze zit nu nog aan de beademing maar deze gaat er hopelijk gauw af.  Ben zo blij als ze haar mooie oogjes weer open doet en we haar weer kunnen knuffelen.  Het is moeilijk geweest deze week maar gelukkig gaan we de positieve kant op??
 
@Rosa ik voel mij heel goed. De vermoeidheid word minder gelukkig. We gaan het vandaag op Facebook bekend maken op de een of andere manier vind ik dat toch een beetje spannend. De termijn echo heb ik al gehad. 24 mei uitgerekend en afgelopen vrijdag konden we spontaan weer naar onze kleine uk kijken. Super leuk! Weet je trouwens het geslacht al? Willen jullie dat weten?
Melissa fijn om wat van je te horen. Wat goed dat Lotte het zo goed doet na de operatie. Geef je borstvoeding? Ik hoop dat ze snel van de beademing af mag en lekker bij jou kan liggen. Hoeveel was haar geboortegewicht?
Ik kan nu eindelijk genieten! We wachten nog wel op de nipt uitslag. Iedereen
mag het nu weten❤
Liefs
 
 
hee melissa leuk dat je een update geeft! en wat fijn dat de operatie goed is verlopen :) hopenlijk gaat het herstel nu snel en kunnen jullie eindelijk eens genieten!
 
met mij gaat het goed inmiddels 19 week :) en volgende week de 20 week echo wat wel weer spannend is... toch weer een mijlpaal en hoop dat alles goed is met ons ukje, dan horen we ook wat het word! 
verder blijft de vermoeidheid maar ach... zolang ukkie het maar naar zn zin heeft daar binnen :p
 
Wat fijn dat het goed met je gaat R1988... de onzekere weken gehad en hopelijk krijg je een goede uitslag van de Nipttest ? en heb je al een leuke manier bedacht hoe je het gaat vertellen aan je familie? 
Wat fijn dat het met alle zwangere dames goed gaat nu.  Mooie mijlpalen.worden gehaald...
Voor de dames die net een miskraam hebben gehad. Het ijs echt kloten om in die positie te zitte.  Probeer echt wel positief te blijven en je draai te vinden. Geef jezelf ook de tijd om het te verwerken en veel geduld om verder te kunnen! 
En iris de 20 weken echo blijft spannend!  Wanneer heb je deze? 
 
Melissa die heb ik maandag (20 nov) ja toch spannend hopenlijk is ukkie goed bezig daar binnen :) kijk er echt naar uit om hem of haar weer te zien! Dan is dr 12w echo toch wel weer een heeeel eind terug haha
 
 
Terug
Bovenaan