Zwanger worden na miskraam

Melissa; wat ontzettend goed nieuws! Ben zo blij voor je! Geniet ervan!
R1988: ook zo fijn om jou goede berichten te lezen! Heerlijk!
En nieuwe dames hier. Wees welkom, helaas! Wat een miskraam is ontzettend verdrietig. Zoals je misschien al gelezen hebt gaat iedereen er anders mee om. En alles is goed! Veel sterkte!
Ik ben ondertussen weer 14 weken zwanger. Maar ben ontzettend verdrietig, want mijn moeder is vorige week totaal onverwachts overleden op 64 jarige leeftijd. Ze was super vitaal en dol op haar kleinkinderen. Ze verheugde zich zo op de nieuwe kleine. Dus mijn wereld staat totaal op z'n kop.
 
Rosa wat een vreselijk nieuws van je moeder... dat is een heel gemis! Weet je ook waar ze aan overleden is omdat ze plots is overleden...
Ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap hoe bizar dat dat nu zo samenloopt! Ik weet even verder niet zo goed wat ik moet zeggen.  Voor nu iig heel erg veel sterkte gewenst en ik wens je natuurlijk een hele goede zwangerschap toe. 
Liefs mij
 
Hoi!
nou helaas kan ik me nu ook hier melden..ipv uitgerekend in juni groep..
leeg vruchtzakje bij echo 8,5 week..
cyto pillen 2x gehad.. helaas as maandag alsnog curretage.
ik bedacht mij alleen net iets en weet niet of ik helemaal verkeerd zit.. maar misschien weet iemand het:
in april heb ik ook een curretage gehad. Heb bloedgroep b-negatief. Ik heb toen geen injectie gehad dat vonden ze niet nodig.
maar toen is er wel een vruchtje geweest.
Zou het ergens kunnen dat ik al antistoffen heb aangemaakt daarna en ik daarom nu dit weer meemaak?
en heeft het dan zin om nu alsnog om die prik te vragen?
wil natuurlijk alsnog snel weer opnieuw zwanger proberen te worden!
 
anyone?:)
 
Oh rosa.. dit is wel heel dubbel he.. gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je moeder.. een dikke virtuele knuff van mij. 
Maar hoe stom het nu ook klinkt, ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.  
Heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik hoop desondanks dat je toch een beetje mag genieten van je zwangerschap..
 
mali fijn weer iets van je te horen was erg benieuwd hoe het met je zou gaan!
spannende tijden dus weer... jammer dat je cyclus zo overhoop is geweest!
 
rosa gecondoleert wat een tijd vol verschillende emoties heb je! sterkte
 
Dank voor jullie lieve berichten. Het is inderdaad heel dubbel. Wat wel.nog bijzonder is, is dat mijn moeder stiekem graag een kleindochter wilde na 3 kleinzonen. En ik had al het gevoel dat het een meisje werd. Na haar overlijden heb ik een extra echo laten maken en daar werd heel duidelijk gezien dat ik een meisje krijg! Ik heb het haar nog kunnen 'vertellen' voor de uitvaart en dat voelt heel fijn!
Iris: hoe ver ben jij nu?
Dag ster: geen idee wat betreft die antistoffen. Vooral vragen aan de arts. Heb je nog een controle staan? Met dit soort gedachten moet je niet blijven rondlopen!
Mali: wat een geduld heb je! Ik ga heel hard voor je duimen!
Maartje: vooral zelf goed voelen wat goed voor je is! Het is voor iedereen anders. Aan de andere kant denk ik ook dat je lichaam vanzelf aangeeft wanneer het er weer klaar voor is. Maar je eigen emoties is weer een ander verhaal.
Melissa: hoe gaat het met het genieten? Hopelijk gaat dat goed! Meid wat verdien je het!
 
Rosa wat bijzonder dat is dan wel weer een kadootje ;-)
Ik ben inmiddels 16 + 4 :) ha nu ik het zo schrijf kan k t eigenlijk nog niet geloven! Gaat snel als je die 12w voorbij bent!
Hoever ben jij nu rosa?
 
Wat fijn Rosa dat je dat nog kon delen met je moeder ❤ goed speciaal is dat...
Ik kan een beetje genieten, er is nog wel ongeloof maar denk dat dat niet eerder anders is dan dat ik vast hou en zie dat ze oké is. Maar heb al lekker een beetje geshopt en kan niet wachten tot woensdag ? 
Ik wens je heel veel kracht toe meid want het kan zo'n mooie tijd zijn je zwangerschap maar heeft nu toch een belading omdat je deze momenten niet kan delen met je ma en dat is heel erg jammer en een heel gemis. Sterkte ? 
 
Terug
Bovenaan