Zwanger worden na miskraam

Wat bijzonder Rosa!
 
Ik heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik APS heb,dit verklaart dus mijn missed abortions.Ik heb aankomende vrijdag mijn nod maar heb gisteren een hele lichte bloeding gehad en gezien mijn kwaaltjes weet ik eigenlijk wel bijna zeker dat ik weer zwanger ben, aangezien het vergelijkbaar is met mijn vorige 2 zwangerschappen.
 
Goedemiddag dames,
Wat heftig Rosa:( heel veel sterkte. 
Wat fijn dat je wat meer kan genieten Melissa. Nog even en dan heb je je meisje in he handen ❤.
Ik ben inmiddels alweer 10 weken.  Het gaat heel goed. Langzaam de mensen om ons heen aan het vertellen super leuk!
Aanstaande donderdag weer een echo ?
Liefs Rosiana 
 
Rosa gecondoleerd met het overlijden van je moeder en natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Normaal al heftig en super verdrietig, maar zeker nu je zwanger bent en dit ook met je moeder wil delen. Waarschijnlijk heb je je moeder nog wel kunnen vertellen dat je zwanger bent. 
Melissa, ben je al aan het aftellen? Vind je het geen raar idee dat het nu ineens zo dichtbij komt? Spannend meid!
Dagster, heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Neem je tijd en praat erover. Ik heb heel veel aan dit forum gehad en inmiddels een gezonde zoon van drie maanden oud. Blijf erin vertrouwen, maar alles op zijn tijd!
 
Wat erg Rosa heel veel sterkte de komende tijd en toch nog een mooi wonder dat je het blijde nieuws met haar hebt kunnen delen.
R1988 10 weken alweer ?Wat gaat dat snel hè, ben nog steeds heel blij voor je dat het goed gaat.
Iris alweer 17 weken en Melisa is bijna uitgerekend wauw dames wat gaat de tijd toch snel.
Bij mij is het nog steeds niet raak maar heb vrijdag heel duidelijk een dubbele eisprong gevoeld dus deze maand toch wel een beetje extra spannend hihi. Mijn zus heeft ook een tweeeige tweeling dus het kan zomaar zo zijn, het is wel echt de eerste keer dat ik de eisprong na elkaar aan 2 kanten heb gevoeld?. We wachten geduldig af?
 
 
 
Rosa gecondoleerd met je moeder.
Vandaag op controle geweest in het ziekenhuis en alles is goed. Groen licht gekregen om eraan te denken dat we zwanger mogen worden. Merk dat wij dit toch heel spannend vinden en weet niet goed of ik er al aan toe ben. Zijn heel blij dat alles er op dit moment goed uitziet.
 
Melissa, alles klaar voor morgen? Heel veel succes gewenst en ik zal aan je denken.
Net de eerste pagina's van dit forum teruggelezen. Wel raar om dit een jaar later terug te lezen. Lyn V bevallen, R1988 zwanger (en dit keer blijvend ;-)), Melissa morgen bevallen, ikzelf 3 maanden geleden bevallen en zo zijn er nog een aantal. Fijn dat dit forum nog bestaat. Zelf heb ik er veel aan gehad en hoop dat er nog veel andere meiden die het helaas ook moeten doormaken, er steun aan hebben.
 
 
Bij mij is het gisteren 4 weken dat ik gecuretteerd ben.
Voor die zwangerschap had ik een cyclus van 28 dagen. 
De eerste menstruatie kan dus vanaf nu eigenlijk elk moment komen. Er werd geadviseerd deze eerst af te wachten voor we opnieuw zouden proberen zwaner te worden. Dit geduld heb ik eigenlijk niet gehad, dus wij zijn toch maar gelijk verder gegaan. 
Ik twijfel nu alleen wanneer ik voor het eerst een test zal doen mocht ik nog niet ongesteld worden. Je hoort namelijk ook wel verhalen dat het wel 6 weken of langer kan duren. 
Na hoe lang werden jullie voor het eerst ongesteld na de miskraam? En na hoe veel tijd zouden jullie een test doen als je nog niet ongesteld ben geweest? Ik wil niet direct testen om teleurstelling te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan