Zwanger worden na miskraam

Het is 11 weken geleden dat ik mijn buiten baarmoedelijke zwangerschap heb gehad en merken nu allebei dat we er aan toe zijn om te proberen zwanger te worden. Vinden het allebei ook spannend en onbewust eng of het allemaal goed gaat 
 
 
Hey allemaal, tijdje niet op het forum geweest. Ik vond van mezelf dat ik het moest loslaten. Maar nu... nu ben ik weer zwanger. Hartstikke leuk natuurlijk maar ook een beetje eng na een miskraam. 
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. 11 december mag ik voor een vroege echo naar de vk. Dat is precies de dag dat ik de vorige keer een miskraam kreeg.
Ik lees dat de meesten van jullie nu al redelijk wat weekjes onderweg zijn!! Echt super mooi!! Zijn jullie niet (meer) nerveus of bang dat het toch weer mis gaat?
 
 
Marleen gefeliciteerd! Ja de spanning blijft... inmiddels 22 week en toch elke controle als ze t hartje opzoeken denk je weer even als alles maar goed zit nog... denk dat dat altijd blijft!
Maar wat ik wel heel erg had is positief zijn helpt vorige zwangerschap had ik al direct zoveel angst en twijvels en heel negatief dat ik nu dacht nee dit kindje doet zn best enige wat ik kan doen is positief zijn!
 
Ja, dat is ook zo maar ik het is soms gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik hou het mezelf voor maar soms krijg ik echt even een licht paniekaanval. Mn vent moet dan echt tegen me zeggen dat het goed is zolang het blijft zitten. 
Anyway, ik ben er absoluut blij mee en we krijgen een echt zomerkindje! Nu positief blijven! 
 
Oooo ja dat snap ik het is zeker niet makkelijk! Maar zoals je mannetje zegt zolang het tegendeel bewezen is ben je lekker zwanger!
 
Marleen, allereerst van harte gefeliciteerd! Logisch dat je bang en onzeker bent, dat herkennen wij hier allemaal. Dit keer gaat het gewoon goed ;-). En een zomerkindje is heerlijk kan je uit ervaring vertellen. Tot het laatst was ik bang dat het fout zou gaan. Ik had een soort van strippenkaart bij het ziekenhuis voor Ctg's. Mijn zoon was toen al lui en vond het niet zo nodig om te bewegen, waardoor ik weer in de stress zat.
Meid, makkelijk gezegd, maar probeer er ook een beetje van te genieten. Als het fout gaat, dan hou je het toch niet tegen. Maar probeer erin te geloven. Gelukkig zijn er nu op dit forum weer genoeg meiden zwanger en daar val jij nu ook onder!
Laat even weten hoe de echo is gegaan.
Succes!
 
Hi meiden ik ben weer ongesteld
geworden:( dit keer kwam mijn 
menstruatie na 31 dagen en ik was ervan 
overtuigd dat ik zwanger was:(
Ik ben al 6 rondes verder na mijn miskraam
ben erg onzeker:(((
 
 
Terug
Bovenaan