Zwanger worden na miskraam

Inderdaad Wandana vanmiddag ben ik wel meer bloed gaan verliezen helaas maar lang niet zoveel als normaal. Vorige maand ( 1ste keer na de mk ) bloedde ik heel heftig en was al voorbereid dat dit weer zo was en ineens bleef het uit.ik wist ff niet wat me overkwam vanmorgen... Ik haalde weer alle scenario's in mijn hoofd natuurlijk!

Ik heb dinsdag om 14.00 mijn eerste afspraak Sanne ... Ik ben heel benieuwd en hoop zo dat het me helpt voor de zwangerschap , maar ook om minder gestrest te zijn. Ik loop mezelf wel een beetje in de weg nml.  Ik laat het je weten!
 
Ik heb ook regelmatig Sanne dat de site mijn teksten niet plaatst of een gedeelte niet.  Ik kopieer nu eerst mijn tekst voor ik het verzend, voordat ik alles weer opnieuw moet doen...
 
Spannend Melissa, ik hoop voor je dat het bij jou net zo snel werkt als bij mij. Maar allereerst dat je de rust weer een beetje terugvindt.

Nassiraaa ik werd na ongeveer 3 weken weer ongesteld en mijn cyclus was gelijk weer zoals voordat ik zwanger was.
 
Ja dat hoop ik Sanne...

Nasira ik ben bevallen op 17 oktober en was klaar met bloeden op 31 oktober.  Dus 14 dagen gebloed. Daarna was ik 21 november weer ongesteld.  Dus 3 weken erna en nu weer 16 december ongesteld. Bijna 4 weken erna. Gelukkig wel weer een regelmatige cyclus. Hoe is het nu met je?
 
Ik heb maar 2 dagen gebloed, en toen was het helemaal klaar.

2 weken geleden heb ik mijn eisprong gevoeld, deze was heel gek genoeg op hetzelfde moment als een maand daarvoor.

Ik ben er gewoon aan toe om weer even het gevoel te hebben dat alles het weer doet.

Ik heb nu weer allemaal zwangerschapskwaaltjes en dan krijg je toch een soort hoop dat je misschien weer zwanger bent, en aan de andere kant denk ik je maakt jezelf gewoon gek.

Als ik de dag neem dat ik begon met bloeden is as vrijdag mijn NOD. Maar ja daar kan ik ooj weer niet van uit gaan omdat het langer kan duren na een miskraam etc.

Kortom niet leuk!!

 
Ik begrijp het helemaal. Je maakt jezelf helemaal gek dat je alles voelt wat duid  op een zwangerschap.  Ik denk omdat de wens zo groot is. Ik hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten!

 
Eindelijk kon ik weer inloggen. Echt irritant. Lynn je hebt helemaal gelijk het is echt niet makkelijk en misschien wel bijna onmogelijk. Ik ben daarom weer gestart met sporten om mijn lichaam gezond te houden voor een nieuwe zwangerschap. Ik ben er wel mee bezig maar vanuit wat minder stress. Nu kan ik het wat makkelijker want heb eisprong gehad  (denk ik) en nu zou 29e ongesteld moeten worden bij cyclus van 28 dagen. Dus kan nu toch niet anders dan afwachten! Zal rond 29e wel weer spannend worden. Zo herkenbaar wat jullie allemaal schrijven!
 
Terug
Bovenaan