Zwanger worden na miskraam

Christaa, wat ontzettend heftig en verdrietig om jullie kindje te verliezen. Heel veel sterkte samen.
Sanne: spannend dat jullie voor een tweede gaan! Na mijn eerste wilde ik het liefst weer snel zwanger raken, ben toen na 9 mnd weer gestopt met de pil. Het leek bijna of ik het bij de tweede nog sterker wilde omdat ik wist hoe fantastisch het is! Nu ik hier zit met mijn dochter van 1 week denk ik stiekem alweer aan een derde. Mijn man trouwens ook... Maar gezien bekkenklachten en pre-eclampsie moet ik echt weer even goed ontzwangeren en weer fit en sterk worden. Ben wel al 36... Ik wil echt gaan proberen minimaal 9 maanden te wachten en hopelijk kan ik over 2 maanden weer gaan sporten.
DNS: ja die 20 weken echo is echt iets om naar uit te kijken. En je zult over paar weken je baby gaan voelen bewegen! Zo magisch. Geniet ervan en hopelijk voel je je snel wat beter.
 
Rosa, gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat. Jullie hebben wel de smaak te pakken om nu al aan nummer 3 te denken ;-). Ik zou inderdaad ook maar even wachten met nummer 3 en kijken hoe druk je het krijgt met deze 2 kleintjes. Wij houden het bij 2 als het ons gegund is (of het moet een 2-ling zijn). 
Christaaa hebben jullie inmiddels de uitslag al? 
R1988 raar gevoel is dat he dat je nu in mei moet bevallen? Ik ben op 2 augustus 2016 gecurreteerd en Silvijn is 29 juli 2017 geboren. Ik zat ook met die datum. 
Ik vind het zo leuk om weer van jullie te horen. We begonnen allemaal met een traan en kijk ons nu eens. En voor de meiden die helaas net een miskraam hebben gehad, hou moed en stap er niet te makkelijk overheen.
 
Rosa wat leuk om ook van jou wat te horen! Gefeliciteerd ik hoop dat je er lekker van Kan gaan genieten. 
Melissa er was toen zoveel onzekerheid en wat ben ik blij te horen dat alles goed met jullie gaat.
Ja bizar hoe het kan gaan he. Maar inderdaad leuk om van jullie te horen. Ik heb een appe groepje van dit forum en onderwerp. Ik was daarom ook een tijdje wat minder actief op dit forum. Zit zelf in fb groep uitgerekend in mei.  
De kleine man kan behoorlijk druk zijn en is al ingedaald. Dat geeft soms een vervelend gevoel. Ik vind het hikken ook zo grappig.
De andere dames geef niet op! Ik ben zelf zwanger geraakt op het moment dat ik geen accupunctuur heb gehad en niet heb gedempt. Ik had wel tarwekiem olie gebruikt en geen cafeïne gedronken.
Liefs
 
Hi Sanne!
 
Nee helaas niet, we krijgen de uitslag van de dna onderzoek en de hersenen pas in oktober -_-. Duurt allemaal te lang. Mocht ik zwanger zijn voor die tijd moet ik de klinisch geneticus opbellen, zodat zij de lab kan bellen om spoed erachter te zetten
 
Christaaa wat duurt dat lang zeg. Het lijkt me wel eng om weer zwanger te worden, zeker nu de uitslag er nog niet is. Het zal waarschijnlijk ook lastiger zijn om in het begin van de zwangerschap al te testen.
R1988 geniet nog maar even van die drukte in je buik en van je buik! 
 
Rosa wat een leuk nieuws gefeliciteerd!  Heb je een zoon of dochter gekregen en hoe heet hij of zij?  Is alles goed verlopen? En je bent alweer over een  volgende aan het nadenken wauw haha
Chritaaa wat belachelijk dat dat zo lang moet duren... hebben ze gezegd waarom? Ik vind het niet normaal hoor. Dat duurt nog een half jaar! Maar als je zwanger bent kan er spoed achter gezet worden??? Dadelijk is het iets wat je van te voren wil weten ivm risico's, ik vind het heel slecht. Maar hoe is het met je? Ik kan mijn gevoel nog goed voelen toen ik hoorde dat het bij ons misseboel was, het was heel moeilijk en ik leef enorm met jullie mee. Maar kan het ook gewoon pech zijn zonder dat het iets is waar je je zorgen over moet maken?
 
Hi Melissa. We gaan er van uit dat het niets genetisch is. Maar mocht dat uiteindelijk wel zo zijn voelt het natuurlijk als een klap in je gezicht.
Ze hebben niet verteld waarom het zo lang zou duren. Ze raden me natuurlijk wel aan om een half jaar niet te gaan proberen om zwanger te worden.. maar goed. Bij ons had het ook bijna een jaar geduurd voordat ik zwanger was.
K denk dat als k voor die tijd zwanger zou zijn en de uitslagen nog niet binnen zou zijn voor de 4 maanden dat ik al die puncties moet gaan uitvoeren etc.. kan ook zijn van niet hoor daar niet van
 
Hallo allemaal,
ik lees al tijden mee en heb ook wel eens iets gepost, maar nu wil ik toch even iets delen. Ik weet sinds gister dat ik weer zwanger ben, nadat de vorige 3 zwangerschappen een miskraam zijn geworden. 
Ik ben niet eens heel blij, vooral bang dat het weer misgaat. Ik heb, net als vorige keren, veel last van m’n darmen, dus bij ieder krampje denk ik dat ik ook weer bloedverlies krijg. 
Hoe zijn jullie hiermee omgegaan? En zijn jullie bij de verloskundige vervolgd, of bij de gyn? Ik weet zelf niet wat ik prettiger zou vinden...
bedankt alvast voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan