Melissa en Rosiana wat leuk om ook van jullie weer te horen. Gewoon alweer 36 weken zwanger. Echt bizar hoe snel het gaat. Ik weet nog zo goed hoe iedereen met je meeleefde en nu nog even en je mag je kindje in je armen houden. Hou ons op de hoogte ;-)!
Bilu, hopelijk mag jij ook snel weer zwanger raken. Het gevoel van mijn miskraam (was al bij 5-6 weken) is pas weggegaan toen ik bevallen was. Nu kan ik het gelukkig niet meer voelen wat ik toen voelde, alleen als ik ergens een verhaal van iemand erover lees. Mijn hele zwangerschap heb ik ook de angst gehad dat het mis zou gaan. Zeker op het laatst is er geregeld een ctg gemaakt omdat mijn zoontje heel rustig was.
Het is best raar om nu weer zwanger te raken. De vorige keer hoopte ik dat het de 1e maand al raak was, terwijl het nu het liefst nog 4-5 maanden mag duren. Als het goed is moet ik komend weekend ongesteld worden. Mijn tepels zijn wel iets gevoeliger en ik heb meer afscheiding. Het klinkt raar, maar ik hoop ergens niet dat ik nu al zwanger ben. Mocht het wel zo zijn, dan ben ik natuurlijk ook hartstikke blij (als het maar geen 2-ling is).
Rosiana, geniet lekker van je verlof! Heel veel succes met de laatste loodjes.