Zwanger worden na miskraam

Heej Rosiana 
Wat leuk wat van je te horen ;) ik vind het zo mooi dat het goed gaat met je. En dat je alweer 36 weken zwanger bent bijna. Ik wacht met spanning op het nieuws dat je bevallen  bent :D ik vind het zo leuk dat je na al die moeilijke tijden nu dit geluk mag meemaken 
 
Melissa en Rosiana wat leuk om ook van jullie weer te horen. Gewoon alweer 36 weken zwanger. Echt bizar hoe snel het gaat. Ik weet nog zo goed hoe iedereen met je meeleefde en nu nog even en je mag je kindje in je armen houden. Hou ons op de hoogte ;-)! 
Bilu, hopelijk mag jij ook snel weer zwanger raken. Het gevoel van mijn miskraam (was al bij 5-6 weken) is pas weggegaan toen ik bevallen was. Nu kan ik het gelukkig niet meer voelen wat ik toen voelde, alleen als ik ergens een verhaal van iemand erover lees. Mijn hele zwangerschap heb ik ook de angst gehad dat het mis zou gaan. Zeker op het laatst is er geregeld een ctg gemaakt omdat mijn zoontje heel rustig was.
Het is best raar om nu weer zwanger te raken. De vorige keer hoopte ik dat het de 1e maand al raak was, terwijl het nu het liefst nog 4-5 maanden mag duren. Als het goed is moet ik komend weekend ongesteld worden. Mijn tepels zijn wel iets gevoeliger en ik heb meer afscheiding. Het klinkt raar, maar ik hoop ergens niet dat ik nu al zwanger ben. Mocht het wel zo zijn, dan ben ik natuurlijk ook hartstikke blij (als het maar geen 2-ling is).
Rosiana, geniet lekker van je verlof! Heel veel succes met de laatste loodjes.
 
Melissa en Sanne het is nog wel onwerkelijk hoor! Ik denk als ik bevallen ben dat ik heel wat tranen zal laten. 
Ja, ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat enzo! Best spannend. De laatste dingetjes aan het kopen. Ik kan zelf helaas niet zo heel veel, heb al een poos last van mijn bekken. Het ie nu wel stabiel en gelukkig heb ik een super lieve man die goed op mij let♡ 
Uiteraard laar ik jullie weten als ik bevallen ben!
Ik heb gelukkig niet heel veel angst in mijn zwangerschap gehad. Ik kon er echt van genieten. De schopjes in mijn buik.. nu ik dit typ is hij ook erg druk. Ik ben heel benieuwd wanneer hij gaat komen. Ik heb 2x mk gehad in mei en nu dus uitgerekend in mei.. best spannend. Ik heb regelmatig aan jullie gedacht?
Sanne ik begrijp je wel hoor. Zou fijn zijn als de kleine man 1 is en je dan zwanger bent. 
Liefs Rosiana 
 
Hallo dames,
wij hebben vorige week maandag een miskraam gehad. Is er een gesloten Facebook groep of whatsapp met vrouwen die ook graag Weel zwanger willen worden na hun miskraam? 
 
Hoi allemaal,
Twee weken geleden heb ik een curettage gehad ivm een MA. De MA kwam heel hard aan, verschrikkelijk om te horen dat het hartje niet klopt! Morgen moet ik voor controle naar de gynaecoloog, afhankelijk van wat zij zegt willen wij er ook meteen weer voor gaan. 
Hebben jullie eerst een maand gewacht en gebruiken jullie ovulatietesten?
Groetjes, Danah
 
Fijn Rosiana dat je zo van je zwangerschap kan genieten. Ik mis dat zwangere gevoel regelmatig. Hoop zo voor Danah en gebruiker dat ze het snel zelf mogen ervaren dat het goed verloopt.
Ik heb geen idee of er een besloten FB-groep is. Zelf heb ik heel veel aan dit forum gehad. Je zou eens bij 24 Baby kunnen kijken. Zo ben ik ooit bij een FB-groep terecht gekomen van vrouwen die ongeveer dezelfde periode als ik zwanger waren. En we hebben nu nog super veel contact en laatst met elkaar afgesproken.
Wij zijn na de MA (ook gecurreteerd) ook gelijk doorgegaan. Ik temperatuurde mezelf iedere ochtend (beste is anaal of vaginaal) en gebruikte ovulatietesten. Na 3 maanden begonnen met acupunctuur en was gelijk zwanger. 
Beide veel sterkte met het verwerken. Neem je tijd ervoor, het is niet niks. 
 
Gebruiker en danaH het is vreselijk als je hoort dat het hartje niet meer klopt,  je hoort het altijd bij anderen maar hoopt het zelf nooit mee te maken. Probeer het een plekje te geven een niet onderschatten... het is inderdaad niet niks!  Ik heb hetzelfde gedaan als Sanne, ik was na 4 maand weer zwanger en heb nu een gezonde dochter! Heel veel succes en sterkte ;) Qua FB enzo weet ik het ook niet,  ik heb veel aan dit forum gehad...
 
Zo dat is alweer even geleden!
Meiden die net een miskraam hebben gehad: heel veel sterkte. En wees vooral niet te streng voor jezelf, want een miskraam is echt ontzettend verdrietig en heeft tijd nodig om te verwerken.
Na mijn miskraam zijn we dirext weer doorgegaan met proberen zwanger te worden en na 3 (of 4, ik weet het niet meer precies) was ik weer zwanger! En onze dochter is een week geleden geboren!
R1988, bij schiet het ook al op! Balen van je bekken, maar zo te horen heb je hele fijne steun van je man. En jeetje wat heb je veel moeten meemaken om zo ver te komen. Geniet nog van je laatste weken! Fijn dat je eerder miskramen je niet angstig gemaakt hebben!
Sanne, ik mis nu ook al soms dat zwangere gevoel. Dat heerlijke gezellige geschop.
Melissa, ook goed om te lezen hoe het bij jullie gaat. Want jeetje wat was dat een achtbaan voor jullie!
 
Terug
Bovenaan