Zwanger worden na miskraam

Hoi meiden

Nou hier is me echte menst begonnen nou eigenlijk woensdag maar dat was alleen bruin en dan weer niks en dan weer een druppel bloed en dan weer bruin meer bruims als rood.

gister begon het met rood en toen weer bruin en daarna heel de avond niks vanmorgen ook niks en in de middag weer bruin klein beetje bloed en ging een uur geleden plassen ja hoor bloed een flinke partij ook en voel me ook echt ongi ook nou  een cyclus van 40 dagen pfff nou hoop voor iedereen hier een goede begin van het jaar. En dat we allemaal in het nieuwe jaar zwanger mogen raken.

en ik ga weer voor een nieuwe ronde.

Liefst komt allemaal goed met ons meiden.
 
Wandana, fijn dat nu doorgezet heeft zodat je weet dat je weer verder kan maar het blijft altijd weer balen! Succes met de nieuwe ronde. Ook voor de rest!

Ik hoop ook dat we allemaal een goed 2017 zullen hebben met een positieve test en uiteindelijk een gezonde baby!
 
Hoi dames

Ik moest even wat bij lezen! Ik moest trouwens venkelthee drinken 2 kopjes per dag om de innesteling te bevorderen. In combi met acupunctuur en dan die thee was ik binnen 3 maanden zwanger...

Dus zodra ik weer kan ga ik weer verder daarmee :)

Nu mag in aanstaande donderdag weer terug naar de gynaecoloog, even kijken of alles nu wel schoon is dit was voige week woensdag niet het geval...

Ik zou pas 28 december terug mogen maar nu begon ik weer met helderrood vloeien en nu ben ik het zat! Dan maar curettage het zal me een worst wezen dit is ook niks...ik blijf buikpijn houden etc dus ze gaan maar eens goed bepalen wat te doen.

Fijn dat je menstruatie is doorgebroken (ben ff je naam kwijt) dan kunnen we zeker vol goede moed het komende jaar zwanger worden en hopelijk een gezonde baby :)

Fijne dagen allemaal vast ik zal wat posten zodra ik het weet hoe of wat!!!



Liefs
 
Lieve Lynn bedankt voor je lieve woorden! Wat leuk dat jullie een zoon krijgen :) Heerlijk geniet ervan!

Sanne wat fijn dat je verder bleek dan je verwacht had! Toppie ik ga duimen voor een leuke echo tussen kerst en nieuw :)



MamaF jemig wat een verhaal jow poe...heftig om die keuze te moeten maken dan ben ik eerlijk gezegd opgelucht dat het hier relatief vroeg misgegaan is en ik zelf die keuze niet hoefde te maken...

Lynn betreft fuck wat iedereen zegt ja idd zo denk ik er ook over! Het is mijn lichaam en proces van verwerking en ik kan haast niet wachten opnieuw te mogen zwanger raken en dan hopelijk een prachtige echo met 10 weken en ook daarna nog ofcourse :p

liefss
 
Jomie: ja, beetje vergist. Gisteren is mijn nod, tot heden nog geen menstruatie gezien of klachten daarvan.

Maar ik durf niet te testen ;-)
 
Ind lyn v fuck iedereen die vind dat je er teveel mee bezig bent. Dat is zo makkelijk gezegd.

Nassiraaa bij mij duurde het 6 weken voordat me eerste menstruatie kwam.

Ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was en me eisprong had gehad. Ik dacht vanalles te voelen. Maar ik moet zeggen nu ik 1 keer ongesteld ben geweest voel ik me rustiger. Me hormonen zijn ook weer een beetje normaal. En ik ben begonnen met ovulatie testen ben benieuwd of dat goed gaat.

 
Terug
Bovenaan