Zwanger worden na miskraam

Ik heb een beetje geluk gehad, ik voel sowieso mijn eisprong en de vorige keer heb ik het ook goed gevoeld.

Maar de afgelopen keer had ik op die dag toevallig een echo en daar kon ze het ook op zien.

Ik wacht even tot het weekend en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik misschien een testje doen en anders nog even afwachten.

Ik voel me wel zwanger, mijn borsten zijn ineens een stuk groter, tepels donkerder en groter. Rommelende darmen, plopjes en natuurlijk die misselijkheid. Maargoed dat kan net zo goed komen omdat mijn menstruatie eraan komt.

Daarna ga ik ook met ovulatietesten aan de slag.

 
Wat spannend A1987... nog een weekje in spanning! Dan begin je 2017 wel heel goed!

Wandana wat balen dat je ongesteld bent geworden... lijkt me ook vervelend dat je cyclus steeds zo onregelmatig is, kun je daar nog wat aan doen?

Fijn Annemarie dat je eerder terecht kan, hopelijk wordt het dan opgelost en kun je weer verder.

Alicia heb je al getest?

<span style="line-height: 1.5;">Nasiraaa dat zijn wel echte zwangerschapssymptomen... wat spannend ook voor jou!</span>

Bij mij gaat het, ik ben wel onrustig maar probeer me er bij neer te leggen. Ik heb na de bevalling veel meer last van mijn menstruatie,  erg veel bloedverlies en erge buik en rugklachten. Ze beginnen  nu langzaam af te nemen. Vanmiddag 1ste x accupunctuur gedaan, ze stelde heel veel vragen en heeft nadien naaldjes gezet en een warme lamp op de buik. Ik vond het wel spannend maar viel best mee. Ze zette de naalden voor mijn rust en voor een betere energie voor mijn nieren. Dat stond los van het feit of ik er wat mee heb ofzo, het ging gewoon puur om de energie. Dat mij hopelijk helpt voor de rust en betere kans op zwangerschap worden. Volgende week donderdag mag ik weer. Ik heb gelezen dat je 3 aan 4 x nodig hebt voor het gaat helpen.

Hopelijk krijgen we in 2017 een mooi gezond kindje, wat zal dat fantastisch zijn!  Succes allemaal...
 
Lieve meiden,

ik laat na lange tijd ook weer wat horen!

Ik voel ontzettend mee met iedereen die weer een ronde verder moet. Ik snap de frustraties en teleurstellingen zo goed, het verlangen is nou eenmaal zo groot! Het komt zeker een keer (hopelijk gauw) goed!

Spannend Melissa, dat je nu ook begonnen bent met accupunctuur. Ik las het al eerder bij anderen. Ik hoop dat het voor jou ook mag baten!!



Bij ons een goed nieuwsje; vorige week vrijdag een vroege zwangerschapstest gedaan en die was positief!!! Afgelopen maandag was mijn NOD en toen met een gewone test een heeeeel lichtblauw, maar toch wel echt zichtbaar streepje. Ik hoefde de test niet tegen het licht te houden om het te kunnen zien, dus was wel duidelijk, alleen wel erg licht. Ga zondag of volgende week maandag nog een test doen om te kijken of t al een donkerder streepje is geworden. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik vandaag 4 weken en 3 dagen. Heb wel meteen al een afspraak gemaakt bij de verloskundige; op 19 januari heb ik de intake en de eerste echo. Ik ben dan 8 weken en 4 dagen, dus dan moeten we het hartje zien! Ik vind het zo spannend!  Maak me zo druk en heb ook nog niet t gevoel dat ik verder kan kijken dan die 8 weken, omdat ik de vorige keer allerlei dromen en toekomstbeelden had en die werden me ontnomen bij de 8 weken. Het is echt een mijlpaaltje zeg maar als ik die 8 weken voorbij ben (zonder bloedingen etc tussendoor..)



ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde raak is dames!!



Liefs S.



 
Dank je wel melissa. Ja ben heel benieuwd!

Ik heb ook gelezen over acupunctuur. Ik hoop dat het jullie helpt! Ben erg benieuwd naar je ervaringen komende tijd!

Nasira, spannend! Ik had deze zwangerschapssymptomen ook toen ik zwanger was. Ik hoop echt voor je dat je positief test!

Ourfirstbaby, wat goed nieuws. Ik hoop zo voor jullie dat het goed gaat. Spannend die eerste periode! Ik kan me voorstellen dat je erg ongerust bent en de eerste periode zwaar is. Ik hoop dat je enigszins toch kan genieten want kan ook goed gaan!

 
@A1987, bedankt! Wij hopen ook zo dat het deze keer wel goed blijft gaan! Ik hoop dat het einde van dit jaar ook goed nieuws brengt voor jullie!! Veel succes!
 
Hallo Dames,

Helaas is het bij mij weer niet goed gegaan:( heb een miskraam gehad met 5 weken.

Dit is voor mij de tweede keer. Het slaat in als een bom. We hebben aan de arts gynaecoloog gevraagd of er een reden is waarom dit steeds gebeurd. We kunnen het laten onderzoeken als ik 3 maanden niet zwanger ben.  Mijn hcg waarde was wel heel laag, waarschijnlijk snel herstel. Ik voel mij zo door mijn lichaam in de steek gelaten.  Ik vind het echt kut. En snap er helemaal niks van. :(

:'(
 
Ah, R1988 wat erg voor jullie. Hè bah, kan me voorstellen dat het hard aankomt. Ging het de vorige keer ook mis rond die periode?

De verloskundige zei toen tegen mij dat 2-3 miskramen pech kan zijn en het niet hoeft te betekenen dat je niet zwanger kan raken. Neemt natuurlijk niet weg dat je je in de steken gelaten voelt door je eigen lichaam.

Ben je het vruchtje ook al kwijt?

Sterkte meid, probeer hoop te houden!
 
Terug
Bovenaan