De echo was gelukkig weer goed. Vandaag ben ik precies 10 weken en 9 januari krijg ik de combinatietest. Hopelijk dat als die ook goed is, ik eindelijk een beetje kan genieten. Natuurlijk ben ik blij, maar ik voel het blije gevoel nog niet. Stom hè? Ik heb ook nog steeds niet het gevoel als ik naar de echo kijk, dat het in "mijn" buik zit.
Melissa goed dat je blijft temperaturen. Vreemd dat ze daar niet over is begonnen. Het was iets waar de mijne het eerste over begon en het eerste altijd naar keek. Maar ieder zal zijn eigen behandelmethode hebben.
R1988 balen dat het nu weer fout is gegaan. Acupunctuur doet totaal geen pijn. Je voelt soms een prikje, maar ach het is voor het goede doel. Het lijkt inmiddels wel of ik er aandelen in heb, maar ik ben er super enthousiast over. Zal nooit weten of ik nu zwanger ben door de acupunctuur of dat het toeval is dat ik meteen zwanger was. Ik denk een combinatie.
Mijn acupuncturist adviseerde mij ook om te stoppen met het drinken van alcohol en zeker in de week van de innesteling niet te sporten. Ik liep 3x per week hard en vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt. Ik hoop het vanaf week 12 nog een paar weekjes rustig op te kunnen pakken. Misschien dat deze tips ook bij jullie helpen.
Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een mooie kerst mogen hebben en dat 2017 ook jullie jaar wordt!