Zwanger worden na miskraam

Wat ontzettend k** voor jullie! Het is wat Sanne zegt dat het ongelofelijk veel pech is weer maar ik snap ook dat je het wil laten onderzoeken. Je voelt je weer ontzettend verloren... heel veel sterkte om dit weer een plekje te geven!

Hoe is het met jou Sanne? Voel je je goed?
 
Melissa, met mij gaat het goed. Morgenmiddag de termijnecho. Ook al hebben we vorige week een kloppend hartje gezien, het blijft toch spannend. Al schijnt de kans op een miskraam rond de 10 weken 1-2% te zijn. Maar ik denk dat dat blijft als je eenmaal een miskraam hebt gehad.

Hoe gaat het met jou? Moet jij voorlopig ook wekelijks naar de acupuncturist? En moet je ook temperaturen? Ik hoop zo voor je dat je in januari een positieve test in handen hebt. Heb je iets gemerkt na de 1e keer? Bij mij was dat de enige keer dat ik iets gevoeld hebt. Ik voelde een hele stevige doorbloeding in mijn benen.
 
Sanne1979 het was nu met 5 weken. Vorige x 6. Maat nu wel heel anders. Vorige x was mijn hcg waarde hoger dan nu.  Nu 36.8 ofzo. Bloedde nu ook meer dan vorige keer. Ik weet het gewoon niet zo goed. Zit ook te denken aan accupunctuur.  Maar doet het pijn?

Hoe is vandaag de echo gegaan?

Ik hoop dat mijn lichaam snel herstelt en ga er vanuit dat het weer maanden duurt. Kan het altijd mee vallen. Wel frustrerend eerlijk gezegd:(
 
Hoe is het gegaan Sanne?

Ik ga nu iedere week is mijn bedoeling.  Ze heeft het niet over tempen gehad maar dat doe ik toch al dus is geen probleem. Ik had de dag na de acupunctuur  voor het eerst sinds 8 weken energie over na mijn werk,  naderhand had ik het pas door. Ik heb fibromyalgie en aanrakingen aan mijn benen zijn altijd pijnlijk,  ik kon merken dat dat gister iets minder was. Verder merk ik niet veel ...

R1988 wat een rotsituatie waar je in zit. Niet de hoop verliezen he! Maar snap je frustratie, sterkte...
 
Hoi meiden

ahw meen je niet r1988

super naar dit meis leef met je mee heel veel sterkte en niet de moed opgeven he bah echt xx

nou ik ben weer klaar met menstrueren dus ik kan weer volop er tegen aan en hopen dat ik er deze ronde bij zit het was wel de eerste menstruatie na me mk maar ga me er niet druk om maken meer ga het gw zien.

En meiden het komt wel goed met ons echt waar we houden de moed er in ons tijd komt echt wil iedereen een hele fijne kerst wensen en alvast een gelukig nieuw jaar dat  onze wens mag uit komen met een goed en gezond zwangerschap en natuuurlijk een positief test zal aan jullie denken.

liefst xx
 
Dank je wel ourfirstbaby!

Ah r1988 wat ontzettend naar! Wat erg dat jullie nog keer moeten meemaken! Super verdrietig. Hoop dat je het een plekje kan geven en de hoop niet opgeeft!
 
<p style="text-align: left;">Oh Sanne,  ben benieuwd hoe de echo was!</p>
<p style="text-align: left;">Wandana wat fijn dat je verder kan met een nieuwe ronde. Ik hoop voor je dat deze ronde raak is!</p>
<p style="text-align: left;">Allemaal ook fijne dagen! En een fantastisch 2017 met allemaal een goede zwangerschap en een gezonde baby op komst!</p>
 
De echo was gelukkig weer goed. Vandaag ben ik precies 10 weken en 9 januari krijg ik de combinatietest. Hopelijk dat als die ook goed is, ik eindelijk een beetje kan genieten. Natuurlijk ben ik blij, maar ik voel het blije gevoel nog niet. Stom hè? Ik heb ook nog steeds niet het gevoel als ik naar de echo kijk, dat het in "mijn" buik zit.

Melissa goed dat je blijft temperaturen. Vreemd dat ze daar niet over is begonnen. Het was iets waar de mijne het eerste over begon en het eerste altijd naar keek. Maar ieder zal zijn eigen behandelmethode hebben.

R1988 balen dat het nu weer fout is gegaan. Acupunctuur doet totaal geen pijn. Je voelt soms een prikje, maar ach het is voor het goede doel. Het lijkt inmiddels wel of ik er aandelen in heb, maar ik ben er super enthousiast over. Zal nooit weten of ik nu zwanger ben door de acupunctuur of dat het toeval is dat ik meteen zwanger was. Ik denk een combinatie.

Mijn acupuncturist adviseerde mij ook om te stoppen met het drinken van alcohol en zeker in de week van de innesteling niet te sporten. Ik liep 3x per week hard en vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt. Ik hoop het vanaf week 12 nog een paar weekjes rustig op te kunnen pakken. Misschien dat deze tips ook bij jullie helpen.

Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een mooie kerst mogen hebben en dat 2017 ook jullie jaar wordt!
 
Terug
Bovenaan