Zwanger worden na miskraam

Nassiraaa kan het niet zijn dat je gewoon zwanger bent dan? Je kan de innesteling ook laat gehad hebben... er zijn er zoveel die dagen na de NOD nog positief testen! Niet de hoop verliezen ;)
 
<p style="text-align: left;">@Melissa derky</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop het wel natuurlijk, maar omdat ik elke keer negatief test begint de hoop te zakken.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb wel nog steeds symptomen maarja misschien omdat ik het stiekem toch wel heel erg hoop.</p>
 
Oh nasira ik hoop zo dat je toch nog positief test! Maar vreselijk dat je maar moet wachten... succes!

Ben erg benieuwd of er straks meer zijn die accupunctuur gedaan hebben en positief zijn!
 
deze keer vroeg ze naar mijn temperatuur.  Deze is verbeterd gelukkig. Ook krijg ik kruiden toegestuurd die ik gedurende 3 weken 3xdaags moet gebruiken.  Ik ben benieuwd. Ze geeft kruiden om betere energie in de mild te krijgen.  Hopelijk helpt mij het en bezorgd ons een snelle en goeie zwangerschap. Fijne jaarwisseling allemaal!
 
Oh spannend melissa. Ik hoop dat alles positief resultaat geeft. Gun het je zo! Afwachten dus maar weer! Waar zit je nu in je cyclus?

Ik ben vannacht ongesteld geworden. Ik merk wel dat het anders is dan voor mijn miskraam. Andere tot weinig symptomen dan ik gewend was! En bloed is ook anders van kleur, helderder met hele kleine stolsels (sorry voor de details). Herkent iemand dat het anders is de eerste menstruatie na de miskraam? Verder ben ik wel heel blij want nu heb ik duidelijkheid en het is 1 dag later dan ik dacht en altijd had dus cyclus van 29 dagen. Ben benieuwd hoe het komende dagen verloopt qua hoeveelheid de hoelang duurt. Gek is het dat het allemaal nieuw is terwijl ik het wist voor mijn miskraam maar moet het nu allemaal weer opnieuw ontdekken! Spannend eigenlijk wel! Maar goed morgen wel lekker aan de wijn!

En dan op naar ronde 2, ik hoop zo dat het dan weer raak is.

Ik vind lastig om overzicht te houden wie waar in zijn cyclus zit! Sterkte allemaal met wachten!

Goede jaarwisseling in ieder geval!
 
A1987 wat jammer dat het niet is gelukt... ik heb na de miskraam juist veel meer klachten en heviger bloedverlies. Is per persoon verschillend denken ik. Ik zit vandaag toevallig in mijn eisprong en mijn vriend is jarig dus hopelijk mooi verjaardagscadeau haha...

Sterkte 1987 en hopelijk is het volgende maand jouw maand!
 
A1987, "fijn" dat je cyclus weer redelijk op orde is. Natuurlijk zou je het liefst gelijk weer zwanger zijn geweest, maar die kans is zo klein. Hopelijk volgende maand.

Mijn cyclus was ook meteen op orde en niet anders als voorheen. Maar ieder lichaam reageert weer anders.

Gefeliciteerd met je vriend. Spannend Melissa! Zou toch wat zijn als jij ook gelijk zwanger zou raken? Hoop het zo voor je. Heb je de kruiden al binnen? Is het in pilvorm of moet je het met water oplossen? Tip; mochten die kruiden van jou ook zo smerig zijn, gooi er dan een scheutje siroop bij ;-). Zo zie je maar dat acupunctuur bij iedereen verschilt, net wat er "aangepakt" moet worden. Ik moest die kruiden pas gaan gebruiken toen ik zwanger was en gebruik ze nog steeds (nu gelukkig in pilvorm).

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en dat het maar een mooi jaar mag worden!



 
Terug
Bovenaan