Zwanger worden na miskraam

Hallo Dames!

Weer even een berichtje vanuit mij. Wat fijn Sanne dat je bijna de 12 weken voorbij bent.

Ik begin ook beter in mijn vel te zitten,  weer begonnen met sporten en gezond eten!  En mezelf even lekker weet mezelf zijn zeg maar. ( zonnebank etc.

Ik heb best wat afscheiding al zeg ik zelf. Hopelijk snel weer ongesteld.  Ik ga het allemaal even laten zoals het is en gewoon genieten en er niet mee bezig zijn.

Liefs
 
R1988 wat fijn dat je je wat lekkerder voelt,  is erg belangrijk!  Hopelijk lukt het je om het van je af te zetten dan, misschien helpt je dat...

Ik heb inmiddels meer pijnlijke borsten en moet vrijdag pas ongesteld worden. Ongekend voor mij, hopelijk is dat een goed teken. Ik deed zo'n onlinezwangerschapstest en deze zei dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn.  Ik ben niet misselijk ofzo, dat was ik bij de eerste zwangerschap ook niet. Ik hoop het zooo...

Sanne veel succes en plezier morgen
 
Dankjewel Melissa. Het is nu midden in de nacht en kan niet slapen. Ben zo bang dat het niet goed is en dan ook nog een paar dagen moeten wachten op de definitieve uitslag. Google is zo slecht, maar ik kan het niet laten terwijl er vooralsnog geen aanleiding toe is na 2 mooie echo's.

Bij mij begonnen de symptomen al rond mijn eisprong. Hoe gaat het met temperaturen, blijft die ook hoog? Ik heb toen de vroege test van Sensitest besteld en 3 dagen voor mijn NOD getest, dan kan je dinsdag of woensdag al testen ;-). Al hield ik wel in mijn achterhoofd dat ik ongesteld kon worden.

R1988, hopelijk lukt het om het een klein beetje van je af te zetten. Ik weet hoe lastig het is. Ik ben me toen op gaan geven voor allerlei hardloopwedstrjjden waarvan ik nu gelukkig de inschrijvingen voor niks heb gekocht. Maar voor mezelf was dat iets om door te moeten.

Melissa, hou me op de hoogte!
 
Ja, ik probeer het zoveel mogelijk. Alleen de afgelopen paar dagen ben ik savonds erg druk in mijn hoofd. Ik kan het geen plekje geven... en vooral dat ik aan het werk was en ik door een hel ging.  Kan het niet goed omschrijven. Ik had mij nog nooit zo elledig gevoelt.. het leek alsof de grond onder mij vandaan ging en ik steeds omhooggevallen moest klimmen om maar niet emotioneel etc. Te worden . Op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer! Ik was echt op.. ( die 3 uur dat ik gewerkt heb.. lijkt wel of ik daar een trauma aan over heb gehouden ):'(
 
Wat kun je je rot voelen he... echt verschrikkelijk!  Het is moeilijk om de draad op te pakken en vooral met het werk wat je doet.  De acupuntuur heeft gezorgd iig voor een beter hormoonhuishouding.  Dus dat heb ik gewonnen en misschien wel een zwangerschap... dat zal ik binnen 1 week weten. Ik heb donderdag een afspraak met de fertiliteitskliniek en hopelijk ziet ze wat.  Had die afspraak al staan en komt mooi uit zo aan het einde van mijn cyclus. Vrijdag moet ik ongesteld worden.  Ik heb morgen mijn 4de acupunctuur afspraak!

Sanne heb je al nieuws?
 
Wij hebben vanmorgen gelukkig een hele mooie nekplooimeting gehad. De kleine was lekker aan het bewegen en alles zag er goed uit. Nu nog de definitieve uitslag afwachten, maar hopelijk krijgen we die voor het weekend. Hopelijk vannacht een betere nacht ;-).

Spannend Melissa, ik duim voor je meid! R1988 ik hoop echt voor je dat acupunctuur bij jou net zo succesvol is als bij mij. Dan ben je over een maand zwanger ;-).



 
Wat fijn om te horen Sanne, gefeliciteerd! Nu kun je het hopelijk een beetje van je af zetten en lekker slapen... en genieten van de rest van je zwangerschap ;)
 
Terug
Bovenaan