Zwanger worden na miskraam

Ik heb de kruiden binnen Sanne.  Poeder is het en moet ik 3 maal daags nemen. Het stinkt verschrikkelijk... als het ook zo smaakt!!! Blè haha maar dan volg ik jouw advies op. maar ja alles weer voor het goede doel he. Waar heb jij kruiden voor gekregen dan Sanne? Als je dat wil delen? Ik voor de milt. En met de acupuntuur probeert ze een betere energie te krijgen in de nieren. Ik hoop ook dat het helpt inderdaad... anders ben ik iig weer met mijn volgende cyclus onder behandeling bij de fertiliteitskliniek.  Ik heb de 13de mijn NOD en de 12de moet ik er heen. In het gunstigste hoop ik daar ze wat zien!

Fijne jaarwisseling allemaal
 
Ik kreeg de kruiden om het vruchtje vast te houden. Eigenlijk moest ik 3x daags 2 lepeltjes nemen, maar ik heb er 2x daags 3 lepeltjes van gemaakt. Nu ik die pilletjes heb is het 3x daags 6 tabletjes. Ik moet volgende week weer en ben dan 12 weken. Hopelijk kan ik daar dan ook mee stoppen.

Maar inderdaad alles voor het goede doel.
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat onze wensen maar mogen uitkomen!

Ben ook blij dat dit is volgens planning. Bloeding was 1e dag heftiger dan ik gewend ben maar nam daarna weer normale vormen aan zoals ik gewend ben. Nu is het al bijna nihil dus verwacht dat ik net als anders 4 tot 5 dagen menstrueren.  Ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe ronde en geeft me wel meer vertrouwen in mijn lichaam!

Ik hoop dat de accupunctuur helpt. Succes met de kruiden! Hoop dat het niet al te vies is...
 
De beste wensen allemaal en dat we allemaal dit jaar een kleine dondersteen mogen krijgen...

Spannend Sanne dat je bijna de cruciale weken achter je kan laten! Wanneer heb je de afspraak?

die kruiden bah dat is me toch smerig blé.maar ja niks aan te doen, als het maar helpt.
 
Maandagochtend hebben we de combinatietest. 23 december al bloed geprikt en hopelijk hebben we snel een goede uitslag.

Ik moet het zakje met pilletjes opmaken en mag dan stoppen. Het is voor een goed doel en anders die scheut siroop erbij gooien ;-).

Hoe gaat het met de rest van de meiden?
 
Het is inderdaad voor een goed doel maar kan me best voorstellen dat het niet lekker is!

Fijn dat jij bijna kan stoppen met de pillen Sanne.  En ik duim voor jullie mee voor een goede uitslag!

Bij mij gaat eigenlijk wel goed. Ik heb weer meer vertrouwen gekregen in mijn lichaam doordat mijn menstruatie verliep zoals altijd! Ik ben positief en heb ook gevoel dat ik dit jaar wel weer zwanger worden en dat goed blijft gaan. Die gedachte geeft me kracht. Ik zit goed in mijn vel. Ga ook weer wat actiever sporten. Heerlijk!

Hoe is het met de anderen?
 
Oh spannend hoor! Ik hoop dat alles goed is.

Fijn dat je weer de kracht hebt gevonden om door te gaan. Is niet altijd makkelijk.

Sanne weet jij nog in de hoeveelste dag je zere borsten kreeg toen je zwanger werd? Ik zit nu op de 21de dag van mijn cyclus. De 15de dag had ik mijn ovulatie.  Is dat niet wat vroeg om dat te voelen? Normaal krijg ik dat 3 dagen voor mijn menstruatie. Nu 8 dagen te vroeg.
 
Terug
Bovenaan