Zwanger worden na miskraam

Ik hoop dat als ik de uitslag heb inderdaad eindelijk kan genieten. De verloskundige zei vanmorgen ook dat ze het vaak ziet bij vrouwen die een miskraam hebben gehad, maar dat je jezelf niet voor verdriet kan beschermen. Dus inderdaad genieten en ervan uit proberen te gaan dat het goed gaat. Ik hou jullie op de hoogte. Jullie mij ook?
 
Sanne, dat klinkt goed. Wat fijn!

Melissa, spannend!

R1988 ik ben zo benieuwd wat het je gaat brengen. Ik hoor zoveel goede verhalen!
 
Hoi dames,

hier mijn vruchtbare dagen gehad en volgens mijn had ik 2 januari een positief ovu test ze waren allebij even dik de strepen.

volgens mijn app zou ik 7 januari een ovu hebben maar had geen positief test heb al die dagen erna en ervoor getest en ze werden alleen maar lichter dus ga ikvan 2 januari uit.

Over twaaf dagen moet ik weer menstrueren maar heb sinds zaterdag bruin rood bloedverlies een heel klein beetje wat ik zo raar vindt heb dit normaal nooit ongesteld ben ik niet dus wat is het dan zat avond ineens gister weer even en vandaag ook weer even maar zaterdag qas het wel rood nu meer bruin.

en spannend voor de andere dames hoop dat we echt snel zwanger worden ben nu het wachten wel een beetje zat aan het worden en die acupuntuur wordt dat ver goed eigenlijk als ik vragen mag want als het mijn niet lukt wil ik ook wel een poging wagen nou dames ik hoor snel van jullie.

liefst xx
 
Hallo Wandana,

Inderdaad gek van die bloeding. . Geen idee wat het zou kunnen zijn. Misschien innesteling?

Sanne ik hoop het ook! Dat het mij positief helpt! Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!  Lijkt me zo gerustellend.

Wij houden jou ook op de hoogte :) ik hoop volgende week mijn eerste menstruatie te hebben. Werd jou trouwens geadviseerd om ovulatie testen te gaan gebruiken? Ik weet niet of ik dat wil/kan.

Liefs
 
Wandana het ligt aan je ziektekostenverzekering of je aanvullend bent verzekerd.

R1988, ik moest wel mijn temperatuur bijhouden (anaal/vaginaal omdat dat nauwkeuriger schijnt te zijn dan oraal) en daar keek hij als eerste naar. Zelf vond ik het fijn om mijn eisprong bevestigd te krijgen middels ovulatietesten. Die bestelde ik bij Sensitest en die zijn ook niet zo duur. Maar met temperaturen krijg je ook al een goed inzicht in je cyclus. Daar was ik al mee begonnen voor de acupunctuur.

Mijn acupuncturist adviseerde ook om de week van de innesteling niet te sporten en mijn lichaam rust te geven zodat het goed kan nestelen.

Succes!

 
Oké, wat goed om te lezen inderdaad. Ik heb nog wel ovulatie testen liggen van sensitest.

Ik ben heel benieuwd vrijdag en wacht het af.



Aanvullende verzekering dekt de accuppunctuur.
 
Wandana  wat verwarrend allemaal hé.  Vreselijk! Het kan inderdaad een innesteling zijn geweest, je leest het wel eens vaker namelijk maar ja het zal een kwestie van afwachten zijn. Dat lange wachten weer pfff.

Acupunctuur wordt bij mij uit de aanvullende verzekering vergoed. Is per pakket anders vooral de maximale vergoeding.  Ik moet wel 20% zelf betalen van iedere x.

Tuurlijk houden we je op de hoogte Sanne ;)

Ik heb sinds gisteren ook met vlagen steken in de onderbuik en heb grotere borsten. Genoeg duid op een gelukte zwangerschap maar ik durf het bijna niet te hopen pfff ik ga hartstikke dood van de spanning zeg!

Ik gebruik trouwens de ovulatietesten van de Action, doen het ook prima.
 
Terug
Bovenaan