Zwanger worden na miskraam

Vanochtend weer getest en duidelijke streep. Verloskundige denkt dat ik toch opnieuw zwanger ben. 18 oktober echo

pfff spannend
 
Lyn, dat zou fantastisch zijn!! Daar hoopte ik ook op, alleen bij mij was dat niet het geval.

Dat maakt het verwerken van de miskraam wel iets makkelijker.

Wat duurt 18 oktober dan nog lang ;-). Hou ons op de hoogte!
 
Ja nog 18 dagen wachten..

maar de verloskundige zei dat het absoluut niet nog van de miskraam kan zijn. Dan zou hij lichter worden en nooit donkerder. Ook zei ze dat je gewoon een eisprong kunt hebben terwijl je nog hcg in je lijf hebt. Dat geeft goede hoop.

volgende week doe ik gewoon weer een test, als die weer duidelijker is dat ben ik echt zwanger.. al ben ik wel vet bang dat t alsnog misgaat. Durf t dit keer ook niemand te vertellen.

oh ik hoop ook zo dat t voor jou ook snel weer raak is Sanne! Wanneer kun jij weer testen?
 
Hey Sanne,

Ja heb met regelmaat getest en ze zijn nog steeds positief.. al is het niet een hele dikke knalstreep. Voel me ook wel zwanger maar ben er nog steeds niet gerust op.. kan niet wachten tot de echo volgende week..

Wat vervelend dat je ovulatietesten onduidelijk waren.. bij mij merkte ik t vooral aan t cervixslijm.. Maar misschien heb je wel een ei gehad maar niet ontdekt. Moeten maar positief blijven denken. Zolang je nog niet ongesteld bent kan t nog alle kanten op
 
Super Lyn dat de testen nog steeds positief zijn. Hoeveel weken ben je nu? Spannend de echo. Hopelijk is alles goed. Wel laten weten ;-).



Ik zie volgende week wel en anders gaan we door naar ronde 4, het is dan niet anders. De vorige keer dat ik zwanger was had ik ook niet het gevoel, al is dat misschien geen goed voorbeeld. De volgende keer gaat het gewoon goed!



Maar waarom ben je er niet gerust op? Voel je je nu anders dan de vorige keer? Komt het ook niet omdat je er nu minder onbevangen ingaat? Denk dat ik dat namelijk wel zou hebben, al moet je positief blijven. Meer de angst dat het mis gaat.

Het valt me wel op nu je er meer mee bezig bent dat er zoveel vrouwen wel een keer een miskraam hebben gehad en diezelfde vrouwen daarna ook een of meerdere gezonden kinderen hebben gekregen.

Succes en niet te veel piekeren!
 
Hey Sanne,

Ik ben er inderdaad niet gerust op omdat het de vorige keer niet goed ging. En dan met name omdat ik toen juist het gevoel had dat het wel goed ging komen, ondanks de bloedingen. Ik voelde mij op en top zwanger en had toen echt niet het idee dat het mis zou gaan. Nu weet ik dus gewoon niet meer of ik wel op mijn gevoel kan vertrouwen..

Dat is ook waarom ik steeds die bevestiging zoek in de testen. Vanochtend (om 4 uur) dus weer een test gedaan en t streepje was superlicht. Helemaal in de stress, janken.. Heb de afwas maar gedaan toen om 5 uur snachts..

En toen ben ik gaan googlen en wat blijkt: je mag na 6 weken niet meer testen. Doordat je hcg dan veel te hoog is slaat de test op hol en krijg je juist een vagere streep of zelfs negatief.. Wat een opluchting zeg!! Ik wist dit echt niet!

Nog ff paar daagjes volhouden en hopelijk dinsdag een kloppend hartje.. oh ik hoop t ook zo voor jou! En inderdaad, echt veel meiden krijgen een miskraam.. maar worden ook gewoon weer zwanger :)
 
Ah gossie Lyn, je hebt jezelf vannacht helemaal gek gemaakt. Wat moet het bericht op internet je opgelucht hebben. Dus nu alle testen die je nog hebt liggen weggooien en de echo afwachten ;-). Je kan op dit moment helaas niet anders, al weet je dat zelf natuurlijk ook wel.

Succes meid en we houden elkaar op de hoogte!!
 
Terug
Bovenaan