Zwanger worden na miskraam

Wow Lyn, van harte gefeliciteerd!! Je bent gewoon gelijk door de kritieke 12 weken heen! Zal wel een raar idee zijn dat het er eigenlijk 2 geweest zouden zijn, maar super dat er nog 1 kindje zit.

Wat zullen jullie geschrokken zijn, maar gelukkig wel van iets super moois!

Ik moet vandaag als het goed is ongesteld worden, maar mijn temperatuur was vanmorgen nog vrij hoog (kan morgen ineens kelderen..). Gisteren wel een vroege zwangerschapstest gedaan wel helaas negatief was. Hopelijk was het nog te vroeg en anders gaan we vol frisse moed door naar ronde 4!
 
Dankje Sanne

Het was echt zo raar.. ik was bang voor een leeg vruchtzakje en ze zette dat apparaat op mn buik en we zagen ineens een groot compleet kindje spartelen.. ik lag daar te janken en te shaken! Zo bizar!

De verloskundige van de echo na mijn miskraam belde mij savonds nog op om haar excuses aan te bieden dat ze niet beter heeft gezocht. Snap dat ze dat niet expres deed maar wat een ellendige afgelopen weken heb ik gehad! En ik had nog zelfs na 4 wk gebeld of ik mocht komen voor een echo omdat ik t idee had dat r iets niet klopte.. maar ze zeiden kom maar als je na 6 of 7 week nog niet ongesteld bent pffff

Maar voelt ook wel dubbel.. het waren er wel 2.. en 1 is wel weg..



Hoop dat t voor jou ook snel weer raak is! Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt en een mooie test in handen mag hebben deze week!
 
Voor ons helaas op naar ronde 4... ben net ongesteld geworden. Had ook niet het gevoel dat het deze maand wel eens raak kon zijn, maar de hoop was er natuurlijk wel.
 
Wauw Lynn wat heftig zeg! Wel super nieuws dat je al 12 weken zwanger bent!. Gek dat ze inderdaad niet gezien hadden dat het er 2 waren.  Even tot je laten bezinken. Wij gaan ook naar ronde 4... ik probeer positief te blijven maar soms lastig. Oké ik ben wel benieuwd Sanne1979.
 
Wat heftig Melissa.. dat lijkt me echt verschrikkelijk :( Heel veel sterkte komende tijd! Ik gun je gauw weer een kindje in je buik, al zal je dit nooit vergeten...
 
Bedenk wel dat zolang je op een zwangerschapstest nog positief test  (dus dat je nog hcg in je lijf hebt) dat ovulatietesten geen zin hebben. Die reageren namelijk ook op hcg.

Ik voel me wel goed maar ook heel dubbel.. heb verdriet om t ene kindje dat ik kwijt ben en voel me soms schuldig als ik blij ben dat ik de ander nog heb..

Rustig aan en hopelijk is je lichaam snel weer op orde zodat je verder kunt
 
<p style="text-align: left;">Ja klopt. Ik ga eerst beginnen met de zwangerschapstest.  Wel gek om weer dat moment mee te maken nu. Bizar!</p>
<p style="text-align: left;">En Lyn probeer ook te genieten van de momenten dat het andere kindje oké is anders heb je een nog rottere zwangerschap. Geef jezelf ook de ruimte om blij te zijn
 
Terug
Bovenaan