Zwanger worden na miskraam

Hallo Dames, ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Lynn wat super dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!  Helaas ia het nu voor ons ook afwachten.  Zondag moet ik ongesteld worden.. dit is de derde ronde na mk. Veel zwangere om ons heen helpt ook niet echt. Ook erg dichtbij.. best frustrerend voor ons zelf en merk dat ik het ook lastig vind. Ik hoop ook dat het bij ons niet te lang op zich laat wachten. In december alweer een jaar gestopt.
 
Hoi R, dankje al voelt het nog steeds heel onwerkelijk. Aanstaande dinsdag om 15.45 mag ik heen. Volgens de verloskundige ben ik dan waarschijnlijk 7 weken, ik denk 8.

Mijn beste vriendin heeft net een kleintje van 2 weken. Ik ben niet naar haar babyshower gegaan. Ik had toen net mijn miskraam gehad en had t idee dat iedereen daar (een kwart was zelf zwanger) zich dan ongemakkelijk zou voelen. Zelf werd ik ook erg verdrietig van al die dikke buiken die ik overal zag.

Voor mij is t nu aftellen naar dinsdag (ik tel de minuten pff) en dan hopelijk na goed nieuws is er maar weer eens bewijs dat je goed zwanger kunt worden na een mk

Zal voor je duimen, hopelijk word je niet ongesteld. Wanneer ga je testen?
 
Ik duim voor je mee! Ik begrijp heel goed, dat je er toen niet heen bent gegaan. Ik ga ervanuit dat ik ongesteld word en dan volgende maand weer proberen . Zo niet vrijdag of zaterdag pas testen. Ben behoorlijk vaak voor de gek gehouden.
 
Lyn succes vandaag bij de verloskundige. Hoop zo dat alles goed is voor je.

Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij naar ronde 4. Moet eigenlijk morgen ongesteld worden, maar vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van sensitest die je 4 dagen voor je nod al kan doen. Helaas.... Om het even plat te zeggen; weer een maand naar de klote!

Had me voorgenomen om in januari pas naar een acupuncturist te gaan, maar ik denk dat ik maar een afspraak ga maken. In ieder geval voor een oriënterend gesprek.

Lyn, laat even weten hoe het is geweest.
 
Wat vervelend Sanne1979. Ik ben helaas ook ongesteld geworden. Wij gaan nu ook naar ronde 4. Ik ga deze maand met ovulatie testen aan de gang. Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan vandaag! Wij lopen denk ik een beetje gelijk Sanne1979.

Wat houd dat accupunctuur precies in?
 
Voor jou ook balen R1988. Ik ben het nog niet, maar ga er wel vanuit.

Maandagmiddag heb ik een afspraak bij de acupuncturist voor een intake. Middels kleine naaldjes probeert hij het probleem (eisprong, menstruatie, etc) te sturen. Het hoeft niet altijd te helpen, maar ik heb er goede verhalen over gehoord van vrouwen die uitbehandeld waren en dan toch zwanger werden. Helaas ben ik er niet voor verzekerd, maar ik wil het proberen. De eerste weken moet ik wekelijks en als ik zwanger ben, dan zal zeker de eerste weken behandeld worden.
 
Hey dames,

Nou.. mijn verhaal neemt ineens een bizarre wending.. Het zag er op de echo toch een beetje anders uit dan we verwacht hadden…

Toen ik 8 weken geleden die miskraam had, was ik blijkbaar zwanger van een tweeling! Er zit dus nog 1! En ik ben nu dik 13 weken zwanger!!!!

Man we schrokken ons kapot op die echo, ineens al een compleet kind in beeld! En hartje gehoord

Zo bizar, ik kan het nog maar amper geloven. Voelt zo raar ook al die gevoelens en emoties van de afgelopen tijd..
 
Terug
Bovenaan