Zwanger worden na miskraam

Ik mag niet naar de kliniek grrr maar ook wel begrijpelijk natuurlijk . Als iedereen dat doet! Maar baal er wel een beetje van haha.  Net een andere dure vroege zwangerschapstest gehaald en die was ook positief. Ik kan het moeilijk geloven... 28 maart heb ik de 7 weken echo. Kan nu al niet meer wachten pff. Ik moet er maar in geloven. Ben toch wel een beetje heel erg stressig. Ik dacht dat het wel mee zou vallen als ik maar eenmaal een positieve test in handen heb maar niks is minder waar... ik moet het echt ff van me afschudden want dadelijk gaat het door mijn gestress nog mis ook dat kan ik niet hebben natuurlijk.

Wat klinkt dat fijn Lyn dat je zo heerlijk aan het genieten bent van de kleine. En je bent al weer zo ver! Heerlijk man. En als je kindje nu geboren wordt is het ook gewoon levensvatbaar. Geruststellende gedachtengang.

R1988 ik had wel gevoelige borsten maar dat had ik elke maand. Ik hadden wel toevallig vorige week dat ik zonder redenen heel moe was. En ik had een klein beetje uitslag aan de binnenkant van mijn elleboog. Ik las toevallig vd week dat dat bij de eerste kwaaltjes hoort. Ik vond het al wel gek maar zocht er niks achter eigenlijk. Verder voel ik me prima. Vandaag een beetje zeurende onderbuik maar had ook een drukke werkdag.veel staan en gelopen en gestresst haha  ik voel me verder  prima hoor. Niet misselijk ofzo.had ik met de zwangerschap van Noud ook niet. Dus hopelijk heb ik dit keer ook weer geluk!

R1988, wat was je temperatuur van de afgelopen paar dagen dan? Heb net teruggekeken en bij mij schommelde hij rond de 37 graden met een verschil van 0,1-0,2. Wil je geen valse hoop geven, maar je hebt het over tiendes....

Succes meid!

Maar hij blijft rond de 37 hangen. Helaas zit er niks op dan afwachten.  Vaak zegt je eigen gevoel het ook wel. Vrijdag is je NOD toch?

Ik duim voor je!

Het ziet er nog wel hoopvol uit hoor R1988... ik heb ook altijd geschommeld tussen 36.9 -37.1. Laat de moed niet zakken. Het kan nog.  Als je ongesteld wordt zakt ie denk ik meer. En het is nog geen vrijdag ... wat jij nou hebt is bij mij de reden geweest om te stoppen met tempen afgelopen maand. Ik wist hoe mijn cyclus was en welke temperaturen er bij mij horen.  Je wordt er gehersenspoeld van! Ik ben deze maand pas gaan tempen op mijn NOD. Ik had vanmorgen heel vroeg ook ineens 36.9 maar net weer 37.1 terwijl ik nog steeds in bed lig. Ik merk dat ik daar alles weer van af laat hangen. Ik stop er weer mee want het maakt me te onzeker.  Als jij nu een goed beeld hebt van je cyclus moet je het misschien ook los laten.je doet jezelf er alleen maar een plezier mee. Maar ik kan natuurlijk niet beslissen voor jou.ik kan alleen zeggen wat mij heeft geholpen. Verlies de hoop niet want je hebt nog een mooie temperatuur die je straks ook een positieve zwangerschapstest kan laten zien... ;)

Terug
Bovenaan