Zwanger worden na miskraam

Ik zag dat je 4 maart nod had! Had jr verder symptomen? Ik heb eigenlijk nergens last van.. behalve toen met temperatuur dip en soms last van mijn onderrug

Je temperatuur is lekker hoog... mijn NOD was zaterdag, maar tempte in de ochtend en toen was deze naar mijn verbazing nog 37.0. Dus dacht misschien ben ik dan wel een dag later deze maand maar zondag was deze ook nog 37.0. Toen heb ik maar getest. Maar dat was om 5uur in de ochtend en zag niet gauw een streepje dus dacht dat deze negatief was. 4 uur later zat er ineens een streepje in.  Door twijfel of het van het indrogen komt of toch een positieve test te hebben gehad heb ik nog een keer getest en kwam er na 2 aan 3 min en licht streepje.  Ik kon het niet geloven.  Nu vanmorgen ook nog een licht streepje. Maar overal staat ook een licht streepje is een positieve test. Ben zooo bij! Ik wil alleen even een bevestiging van de kliniek.

<span style="line-height: 1.5;">Jouw NOD is de 10de of niet?  Spannend tot die tijd. Die dagen duren het langst in de cyclus vind ik altijd.  Zal ik leuk vinden als het ook jouw maand is! </span>

Een streepje is een streepje, die verschijnt alleen door hcg en dat heb je alleen als je zwanger bent :)

Super! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je gauw die extra bevestiging vd kliniek krijgt.

Tuurlijk lees en leef ik nog met jullie mee :)   Hier alles goed, kan bijna niet geloven dat ik de 34e week nu in ga..

R1988, ik duim voor je dat t voor jou deze keer ook raak is!!

Liefs Lyn

Melissa, verder geen symptomen dus? Ik heb dat bij de andere ook niet echt gehad.. ik hoop het ook echt! Zou zo mooi zijn.. ja volgend mijn appe wel. Maar vandaag ook dag 23 .. het is zeker spannend.  Probeer er niet teveel mee bezig te zijn aankomende dagen..

Ik hoop dat die van mij ook.hoog blijft!

Echt super voor je.. het loslaten  zover dat kan heeft geholpen..

Lyn wauw wat gaat dat hard!  Heb je zeker bijna verlof?

Ik heb al maanden verlof :)

Na de miskraam eind augustus ging ik in de ziektewet en een maand later werd mijn contract niet verlengd..

omdat er zoveel gebeurd is en ik ook veel last van allerlei zwangerschapskwaaltjes had en heb, heb ik ervoor gekozen om niet aan een nieuwe baan te beginnen, maar in alle rust te genieten van de zwangerschap. Ook al leveren we financieel wat in, dit is 1 vd beste keuzes ooit geweest! Ik heb genoeg rust voor mn lijf en ons kindje doet t fantastisch. Daarnaast heb ik alle tijd om contact te maken nu hij nog in mijn buik zit. Ik kan uren kijken naar hoe hij krioelt door mijn buik. Dit is de meest bijzondere tijd in mn leven en ik heb gelukkig de kans om alles heel bewust mee te maken

Terug
Bovenaan